Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vårdress?

Tenkte at hvis jeg tok vekk vinterdressen nå, slipper han å skrape hull i den, og kan dermed bruke den neste vinter også ('krysse fingre*)

Men er det egentlig nok med regntøy med varmt tøy under, eller er det bedre med en tynn dress? (Og nå er jeg ikke ute etter å kjøpe reima, for da er vitsen borte)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisan!!!

jeg vet ikke helt jeg , både ja og nei :-) er så mange ulike regntøy, noen er sån at man blir sååå klam og då blir man fort kald og.

.men da jeg jobbet i barnehage var det mnage som hadde regntøy som var foret med tynn fleece..det kan jo være noe:-)

Skrevet

Satt å lurte på det samme. Jeg kjøpte derfor en overtrekksbukse i går. Reflex til 200 kroner. Da kan han kombinere med ull eller fleece genser på varme dager, eller jakke. Samt at han kan ha ting under. Helt gull spør du meg. Har alltid brukt dress på han vår og høst, men føler at det er bedre med bukse så man kan bytte på hva man har over. Det er forresten også strikk under bena på den buksa. Kjempe fin!! Gutten min blir forøvrig snart 5 :o)

Skrevet

Hei igjen,

jeg gjorde det samme som deg,- dvs det ble med en jakke som kan være litt sånn røff utejakke. Jeg tenkte også at siden de er så aktive nå, er det lettere å regulere temperaturen med delt dress. Håper vi blir fornøyde! (Forøvrig blir min 5 i juni)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...