Gå til innhold

kramper i bena, -magnesiumtilskudd..

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har positiv erfaring med dette?

Jeg har aldri hatt kramper før, så skjønte jo ikke hva det var som var så vondt!! Får det mye om natta når jeg sover, kramper i leggene.

Leste i sånn veiledning for gravide-ting at det kunne være tegn på mangel på magnesium,så tenkte jeg skulle prøve meg på det.

men noen som har noen positive/negative erfaringer med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei- jeg hadde masse kramper sists - og hoerte at man skulle spise banan for aa faa mer magnesium - ja- det virket IKKE - fikk vaerre/sterkere kramper enn noen gang. Men har hoert at mange her inne synest det hjelper med magnesium tilskudd - saa det er vel vaert aa proeve det. For krampene blir vaerre etter hvert! Jeg fikk krampe i begge leggene paa en gang en natt - trodde jeg skulle doe - visste ikke hva jeg skulle gjoere av meg.

Har hoert her inne att ulltraad rundt leggen skal hjelpe - saa jeg skal proeve det naar krampene kommer - har bare hatt en liten en saa langt.....men venter spent.

Man sier man skal unngaa aa strekke seg med taerne ned/utstrakt, men hva hjelper det naar man faar kramper naar man sover og vaakner av dem....

Skrevet

ja, problemet mitt er jo at krampene kommer nettopp når jeg strekker meg i søvne! sprøtt altså.

Banan hjelper nok IKKE for jeg har spist mye banan i det siste.

Får vel heller kjøpe meg magnesiumspille ja.. hehe

Skrevet

Hei Vintersol!

Snakket AKKURAT med en gravid venninne og hun var helt i ekstase over hvor godt magnesiumtilskudd virket mot leggkramper! Hun har vært skikkelig plaget og nølte litt med å prøve for som hun sa....."som regel virker jo ingenting mot noe, men dette var helt magiiii"..........

Skrevet

nei, så bra!!

hehe

sånne gode nyheter liker vi! :)

*skrive magnesium på huskelista si*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...