Gå til innhold

Nå venter jeg bare...

Anbefalte innlegg

Skrevet

på at du skal komme hjem!

Har tenkt på deg siden du dro på jobben i morgest. Og jeg er kåt og klar.

Har vært en tur i dusjen, barbert meg helt glatt, også massert meg litt med dusjhodet, mens jeg fantaserte om deg!

Deilig!

Nå har jeg tatt på meg et skjørt og en liten topp. Uten noe under, slik jeg vet du liker det. Ungene er hos bestis, så vi har hele kvelden, og natten...

Når du kommer inn døra, skal jeg dra deg mot meg, presse brystene mine mot deg mens jeg kysser deg! Åpne smekken din og ta frem den store kuken din, som jeg har ventet på i hele dag.

Så skal jeg kysse den, legge den mellom brystene mine og massere den litt, mens jeg ser uskyldig opp på deg. Jeg tar den i munnen min og suger den forsiktig.

Du står måpende i gangen mens denne behandlingen pågår. Lite visste du da du kjørte hjem fra jobben idag om at du skulle bli overfallt på denne måten!

Jeg kjenner at du er kåt, for du blir stivere og stivere. Jeg slutter å suge, og reiser meg. Presser deg opp mot veggen mens jeg kliner meg deg. Den ene hånden din ligger nå på rompa mi, mens den andre kjærtegner brystet mitt.

Jeg drar deg med inn på badet, der jeg har tappet i boblekaret. Vi kler av oss og går oppi. Det er varmt, men deilig.

Jeg sitter mellom føttene dine, og du nyter synet av brystene mine som strutter mot deg. Jeg leker med det som henger mellom føttene dine, mens jeg lager små koselyder som du liker så godt. Du tar et fast grep rundt brystet mitt, trekker meg mot deg og tar brystknoppen i munnen. Først slikker du, men så biter du ertende som jeg liker så godt.

Du fører den ene hånden under vannet, løfter opp foten min og sier at du vil ha meg over deg. Jeg tar den andre foten over låret ditt også, og snart kjenner jeg noe stivt og stort inni meg.

Jeg stønner. Det jeg har ventet på i hele dag! Åh, så deilig å kjenne deg inni meg!

Jeg beveger meg forsiktig opp og ned, mens du holder hendene dine på hoftene mine. Du legger hodet ditt bakover, og stønner. Jeg bøyer meg framover og biter deg i underleppen, mens jeg begynner å ri litt hardere.

Åh, jeg er så kåt på deg at jeg klarer ikke å holde igjen, åh, hjelp meg, sier jeg til deg, og du skjønner at jeg ikke får nok.

Du klyper hardt rundt hoftene mine mens du sier; ri hore, ri! Åh, du vet at jeg elsker at du er streng med meg, og jeg blir enda kåtere. Jeg rir deg hardere og hardere... Så hiver du meg av, og jeg blir stående på kne. Du kommer bak meg, og trenger inn i meg. Du er hardhendt, slik du blir når du er sprengkåt, og jeg elsker det! Hendene holder et fast grep rundt hoftene mine, men du knuller meg.

Vannet skvulper, og jeg hører at du klasker mot rompa mi. Jeg stønner, det er så deilig å kjenne deg igjen. Ha huset for oss selv, og vite at dette kan vi holde på med i et helt døgn!

Du kjører på, og sier; nå skal du virkelig få kjørt deg hore! Åh, jeg stønner mens jeg henger med armene på kanten av badekaret. Så deilig, den store stive kuken din, dypt inne i fitta mi! Kan trygt si at villdyret har våknet!

Du tar det litt roligere, før du stopper og trekker deg ut. Jeg snur meg rundt og blir liggende på rygg. Du kommer over meg, legger føttene mine opp på hver sin kant av karet, før du igjen trenger inn i meg. Åh, du glir så fint, for jeg er så sinnssykt våt. Du kommer lang inn i meg når jeg ligger på denne måten. Du presser og presser mens jeg stønner og ber om mer. Du klyper i brystene mine, og jeg har lurt en hånd mellom føttene mine, så jeg kan kjenne mens den deilige kuken din glir inn og ut av meg.

Jeg masserer klitten mens du begynner å kjøre på litt hardere. Du lager deilige bølger i vannet. Du bøyer deg fremover og kysser meg med våte deilige lepper.

Jeg klarer ikke å kysse så lenge, må stønne. Klarer ikke å holde kjeft, det er så deilig!

Jeg masserer klitten min mens jeg har den ene hånden på rompa di, og kjenner godt musklene dine som strammer seg hver gang du støter! Jeg kommer snart, roper jeg, og du støter enda fortere og hardere. Jeg spenner hele kroppen i tidenes orgasme, og ikke mange støt etter kjenner jeg at du fyller meg helt opp med spermen din! Du stønner som aldri før, og jeg kjenner rykninger i kroppen din, før di siger sammen, og blir liggende over meg. Så deilig å kjenne kroppen din mot min, helt avslappet, etter en deilig runde med sex!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bra skrevet! kjenner det er vått der nede nå! må nok ha meg no ikveld ja!

jeg vil gjerne lese hvis du har flere gode historier på lur! tenner meg virkelig!

Skrevet

Hm, pirrende, kanskje jeg skal overraske gubben i kveld!

Du er flink til å skrive, jeg ble skikkelig kåt :=)

Skrevet

Meget bra "novelle" :-) Sitter her med en stor, lang og stiv èn som vil ut av buksa og inn i fitte! Mmm.... slike fortellinger tenner veldig!

Hilsen en KÅT mann!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...