Anonym bruker Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 Og som kan fortelle litt om barseloppholdet på sykehuset? Jeg nærmer meg termin......... Trivdes du? Og hvordan var jordmødrene?
Januarbaby2014 Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 Jeg fødte der! Barseloppholdet synes jeg var helt forferdelig, men det var kanskje pga. at jeg fødte i juli og flere hadde ferie da... var bare masse unge vikarer! Det var nesten ikke personal som kunne hjelpe til med noen ting!! Nei... må vel si at oppholdet etter fødselen var noe av det verste ved hele fødselen! Jeg vil tro at det er bedre å føde på denne tiden av året, så håper at du vil få ett bedre opphold enn det jeg hadde! =) Lykke til! =)
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2007 #3 Skrevet 16. mars 2007 Jeg har født der 2 ganger. Den føste gangen var jeg ikke fornøyd,men nå så var alt anderledes. jeg hadde en snill jordmor og jeg lå på hotellet, det var helt topp.
gullungene 01 og 06 Skrevet 16. mars 2007 #4 Skrevet 16. mars 2007 fødte også der i juli og kan heller ikke skrøyte av oppholdet. fikk nesten ingenting hjelp, men har en vennine som fikk for 14 dager siden på fødeloftet og hun skrøyt veldig av det. har jo hotellet og nå, det var ikke ferdig i sommer, men der kan du jo ha mann/sambo boende. kan det på fødeloftet også. men håper du får et bedre opphold en det jag hadde. lykke til...
Benni-min Skrevet 16. mars 2007 #5 Skrevet 16. mars 2007 Jeg fødte der i juli i fjor og er kjempefornøyd. Alle var på godt humør og aldri noen sure miner. Men på føden var det anderledes. Der var det mange unge utenlandske jordmødre som verken kunne med maskineriet der eller forsto norsk. Av og til måtte jeg prøve meg på engelsk, men det forstod hun jammen ikke heller. Snakket med helsesøster om det da jeg kom hjem, og hun ringte sykehuset og sa hvordan jeg hadde hatt det. De hadde visst fått flere klager på samme person, så de skulle ikke bruke henne som vikar mer.
Nesly Skrevet 16. mars 2007 #6 Skrevet 16. mars 2007 Jeg har født på SUS, og jeg sier bare FØDELOFTET!!!!! Det er kjempebra der; utrolig dyktige, koselige jordmødre, og koselig lokaler. Mannen var der hele tiden, hadde familerom.. Kan virkelig anbefale fødeloftet!
ts&hl mamma Skrevet 16. mars 2007 #7 Skrevet 16. mars 2007 Hei, fødte der for litt over to uker siden. Nokså triste fødestuer i kjent SUS stil, men helt ok jordmødre som jeg hadde i alle fall. Bodde på pasienthotellet etter fødsel, det var veldig ok, hadde dobbeltrom - da kunne min mann overnatte og farmor og storesøster på 2 besøke meg så ofte de ville. Var spent på hvordan hotellet ville fungere ifht hjelp og informasjon, men det var personalrom i tilknytning til hotellet der en kunne spørre om hjelp dersom det var noe - både dag og natt. De kom inn på rommet og hentet /leverte babyen til blodprøver, ga beskjed om legesjekk etc. Det eneste som ikke var topp med hotellet var maten, grei nok frokost og forsåvidt sandwich til lunch, men ikke spesielt god middag- heller ikke smårettene var noe særlig i følge de som besøkte meg og spiste der - så vi endte opp med å hente fra McDonalds etterhvert. Lykke til med fødselen :-)
Hanne og jentungen Skrevet 16. mars 2007 #8 Skrevet 16. mars 2007 Jeg fødte på føden på SUS og bodde på barselhotellet etterpå. Det var en fantastisk opplevelse med fantastiske mennesker. Under fødselen ble samboeren min fora opp på mat og drikke, jeg fikk så lenge jeg hadde lov. Det eneste jeg har å sette fingeren på nå i ettertid er ammehjelpen på barselhotellet. Jeg følte at jeg maste og at de ikke hadde tid så jeg prøvde å finne ut av ammingen selv. Dette har i ettertid vist seg å ha vært dumt:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå