Gå til innhold

Jeg orker snart ikke mer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to barn på 3 år og på 4 mnd.

Og jeg føler jeg snart ikke takler mer styr med ungene:( 3 åringen trasser hele tiden,og minsten bare sutrer og griner dagen lang føler jeg.Det er aldri noe som fungerer med han...så fort jeg føler det har blitt orden på en ting,stokker det seg tl med noe annet.

Nå har han begynt å rote med dagsovinga.Pleier som regel å sove 3 timer i slengen glatt på dagen.Nå våkner han 100 ganger og skriker i løpet av 2-3 timer,og jeg aner ikke hvorfor.Føler den ungenbare skriker og sutrer hele tiden,og aldri er fornøyd!

Føler at alle andre har så "lette" babyer,som smiler og er fornøyd hele dagen,og som hele tiden følger "opplegget".Her er det stikk motsatt,og jeg blir så sliten av all denne trassinga og grininga!Føler meg som en dårlig mor som har en baby som skriker og sutrer så mye.Aner ikke hvorfor det hele tiden er noe tull med han.

Jeg kjenner at jeg snart ikke orker mer.Går med skuldrene oppunder haka hele tiden,og føler meg konstant stresset.Klarer ikke glede meg over så mye,for så fort jeg gjør det,snur det,og ting blir kaos.

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre,måtte bare få ut litt frustrasjon....:(

Nå skriker han igjen,etter 45 min,og er stup trøtt:(

Tror jeg må gråte en skvett nå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå skjønner deg såå godt, du er ikke alene.. Min yngste er nå 7 mnd og nnå er det heldigvis lettere.. Men selv om min eldste er snart 5 var følelsen likedan... Lykke til

Skrevet

Føler virkelig med deg! Jeg har bare ett barn på fem måneder, og jeg er sååååååååååå imponert over dere med flere barn. Skjønner ikke hvordan dere får det til! Jeg kan bli frustrert til tider, og blir skikkelig stressa når sønnen her skriker på det verste, og ingenting ser ut til å hjelpe. Er sikker på at du fikser dette bra, men at dette bare er en periode som går over når den yngste blir ett par måneder eldre. Og det er lov å gråte av og til -jeg synes det hjelper:)

Lykke til:D

Skrevet

Forstår godt at du er sliten og frustrert. Har en baby som fra dag 1 har vært veldig krevende, og kan ikke engang forestille meg hvordan jeg ville taklet tilværelsen med en 3-åring i tillegg! Hadde (og har fortsatt til tider..) følelsen av å være utilstrekkelig som mor, men det blir gradvis bedre, heldigvis.

Min baby var akkurat slik som du beskriver de første 4-5 mnd., men trøsten er at det blir bedre og bedre. Nå er han 7 mndr. og alt er mye lettere, selv om det fortsatt er dager da han ikke vil annet enn bæres rundt. Når jeg ser hvor rolige og "lette" andre babyer jeg kjenner er, forstår jeg virkelig at jeg føler meg totalt utslitt til tider..

Trøsteklem til deg; husk at det er flere som har det på samme viset, og at det blir bedre etter hvert:-)

Skrevet

Huff stakkar deg.. Men husk at det der kan bli en ond sirkel! De sier jo det at babyen har telepatiske evner med moren, de vet hvordan vi har det. Er vi stresset, blir de stresset! Jeg har hatt eksamen 3 dager og vært litt nervøs og stresset, og disse tre dagene var ungen min helt umulig! Gråt hele tiden, og ville ikke sove! Trodde jeg skulle bli gal. Men når eksamen var over var jeg jo over lykkelig, og jammen var ikke babyen min det og! Sov som bare det etterpå og skikkelig lettvinn igjen.. =)

Så få deg litt barnefri og slappe av litt for deg selv, så kanskje det blir bedre.. =)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...