komplett familie Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 skal flytte til østfold i løpet av sommeren, og lurer på om det finnes noen her som vil ha en ny venn? har bodd noen år i østfold før, men det er nå 3 år siden....
♥pilutta♥ Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 Heihei! jeg er fra Østfold:-) Har en vakker sønn på 10 uker som jeg går hjemme og koser meg sammen med. Ellers så er jeg 25(blir 26 i november), har samboer og er utdannet sykepleier. Hva med deg?
komplett familie Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2007 har en sønn på 6mnd, er 27 (blir 28 i sept), gift og er utdannet vernepleier. hvor i østfold bor du? vi har kjøpt tomt i Mysen!
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 16. mars 2007 #4 Skrevet 16. mars 2007 jeg er også fra østfold.men er fra fredrikstad jeg da..Lillegutt er snart 7 mnd og jeg blir snart 24=)
komplett familie Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. mars 2007 jeg har familie i fredrikstad - foreldre og en søster med familie...
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 16. mars 2007 #6 Skrevet 16. mars 2007 er fra moss.. sønn på 5,5 ,mnd.. jobber på treningssenter og i avis:=) blir 30 i april;)
ღ♥Mamma'n til prinsessaღ♥ Skrevet 16. mars 2007 #8 Skrevet 16. mars 2007 Jeg bor 10 minutter unna mysen
komplett familie Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 16. mars 2007 hei prinsessensMamma. hvor hen? bodd der lenge? er fra indre?
ღ♥Mamma'n til prinsessaღ♥ Skrevet 16. mars 2007 #11 Skrevet 16. mars 2007 og har en datter på 9mnd Trykka litt fort.. hehe
ღ♥Mamma'n til prinsessaღ♥ Skrevet 16. mars 2007 #12 Skrevet 16. mars 2007 Jeg er fra indre ja Akkurat hvor vil jeg ikke si her inne siden det ikke er så stort her *ler*
komplett familie Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #13 Skrevet 16. mars 2007 ok, skjønner den..... er jo ikke akkurat noe storby i indre nei *humrer* hva synes du om mysen da? har aldri bodd der, men vi skal flytte dit nå, så er litt spent! Positive og negative sider med Mysen???
ღ♥Mamma'n til prinsessaღ♥ Skrevet 16. mars 2007 #14 Skrevet 16. mars 2007 *ler* nei ikke akkurat! Jeg syntes mysen er et helt greit sted jeg. Bor ikke i mysen selv,men som du sikkert vet så er det ikke lange stykket til neste by.. Avstandene er ikke så lange for å si det sånn *flirer* Har aldri bodd i mysen jeg heller, men har venninne der og har tidligere gått på skolen der. Hvor i mysen er det dere har bygd hus da? Hvordan havnet dere i mysen da..Har dere familie eller venner "uti her" kanskje..
komplett familie Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #15 Skrevet 16. mars 2007 mannen min er fra indre. så hans foreldre bor 15min fra mysen. Vi har bodd to steder i indre for noen år siden, så jeg føler jeg har litt tilhørighet til indre!!!! rart hvor glad man kan bli i landet -hahaha vi har ikke bygd hus enda - kjøpte tomt i dag ikke så langt unna ramstadkrysset og mysen sentrum!
ღ♥Mamma'n til prinsessaღ♥ Skrevet 16. mars 2007 #17 Skrevet 16. mars 2007 Ja man får fort hjemmefølelse av å ha bodd her tidligere tenker jeg Hvor bor dere nå da? håper ikke det blir så ille langt unna familien din også da... Spennende å bygge hus da Skal kjøpe oss hus selv nå så jakter på markedet uti her hehe..
komplett familie Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #18 Skrevet 16. mars 2007 vi bor på vestlandet, så det er langt unna familie til både meg og mannen min. for min familie bor i fredrikstad, så det blir nærmere begge sine familier - greit med tanke på besteforeldre.... blir kjempe spennende å bygge hus ja... har egentlig ikke gått opp for meg enda!!! skal dere bygge eller kjøpe ferdig?
ღ♥Mamma'n til prinsessaღ♥ Skrevet 16. mars 2007 #19 Skrevet 16. mars 2007 Ble borte for blomster Min kjære kom hjem med det til meg.. Koselig på en fredagskveld.. Greit å ha besteforeldrene nærme ja. Selv har vi de nærmeste her 10min unna og de som bor lengst unna er det bare 35-40min å kjøre. Syntes det er godt å ha de i nærheten. Da er også sjansene større for at de vil få et bedre forhold til prinsessen vår Vi har ikke helt bestemt oss for om det blir å bygge selv eller kjøpe ferdig. Kommer vel an på hva vi finner av det som allerede er først Skal dere bygge stort eller?
Guttemamma :o) Skrevet 16. mars 2007 #20 Skrevet 16. mars 2007 Hei! Jeg bor i Larkollen, like utenfor Moss. Blir 27 på mandag. Har to gutter, en på 2 år og en på 3.5 mnd.
komplett familie Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #21 Skrevet 17. mars 2007 god morgen Vi skal ikke bygge så veldig stort nei... bruksareal er på ca 170, boa 150 - mer enn stort nok for oss!!! Har hatt stort hus en gang og aldri igjen - er ikke så glad i å vaske *ler* hvis det blir det huset da. Er ikke helt bestemt enda! Er jo en del hus til salgs i indre for tiden... , men mye av det må jo pusses opp da - i hvertfall etter min smak!!!!
ღ♥Mamma'n til prinsessaღ♥ Skrevet 17. mars 2007 #22 Skrevet 17. mars 2007 God ettermiddag Hørtes ut som dere skal bygge et passelig stort hus da. Er enig med deg i at det ikke er vits i å bygge altfor stort. mye vasking, mye strøm, oppvarmning osv til ingen nytte. Vi ser ikke etter et palass av et hus vi heller, men et på grei str osv. ja det ligger en del hus ute her nå, men enig med deg i at det er jo mange som er litt av noen oppussingsobjekt. Blir helt sjokkert av enkelte hus. Bad hva er det liksom?! Jaja blir nok til at man pusser opp når man kjøper uansett tenker jeg, men er forskjell på å bytte ut litt og dra over med malingskosten enn å lage nytt bad.Så vi får se hva vi gjør.. hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå