Gå til innhold

Liten kuling!


Gjest

Anbefalte innlegg

 

Hei!

 

Jeg var inne på mistet-gravid igjen..Og så du hadde også hatt en MA sist. Og at vi er like langt på vei :o)

 

Blir det første mann for deg, eller har du barn fra før?

 

For oss blir det førstemann..Og har en helt annen følelse denne gangen. Tror det kommer til å gå fint :o)

 

Har ikke mange symptomer enda..Men det prikker litt i brystvortene, og har litt mer luktesans, og hardere mage..

 

Hvordan er formen din da?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

Det blir første for oss. Tja, på en måte blir det jo også nummer 2, jeg vil jo aldri glemme barnet vi mistet i uke 18.

 

I dag, i følge mine egne beregninger, er jeg akkurat 6 uker på vei.

Føler meg i god form, men merker at det skjer ting med kroppen.

Våkner på natten og må på do, det må jeg aldri ellers. Noen dager har jeg vært litt sliten. Sist ble jeg etter hvert en del kvalm, mest på ettermiddagene og er forberedt på at det også kommer denne gang.

 

Tenker mye på at jeg er gravid, heldigvis er jeg ganske positiv av natur så jeg tenker at det skal gå bra denne gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja-den lille en mister vil nok alltid ha en spesiell plass i hjertet..Jeg var jo "bare" 11 uker...Men tøft var det. Er nok enda verre når en har gått i 18 uker.

 

En har jo ikke noe annet valg en tenke positivt..Jeg får en liten sånn angst av og til, men da må jeg bare tvinge meg selv til å tenke at det går bra.

 

Jeg må også mye på do..men er tørst hele tiden, og drikker masse vann. Jeg er 5+3 idag etter mine beregninger. Men får opp litt forskjellige terminer. Har du bestilt noen tidlig UL? Jeg skal i uke 7..er kjempe spent!!

 

Får håpe vi slipper unna den værste kvalmen..Jeg er 1,70 cm og veier 49 kg..Så blir jeg dårlig er det sykehus og intrvenøst..Må legge til at det ikke er noe spiseforstyrrelser inni bilde. Er genetisk! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har jeg termin dagen før deg...hmm..Er det meg som regner feil da?? Siden jeg er 5+3 og du er 6??..kanskje vi har veldig ulike sykluser :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på tidlig ultralyd etter påske, da tror jeg at jeg er 8+5. Gleder meg til det.

Bor i Oslo og er så heldig at jeg skal få litt ekstra oppfølging av en veldig flink overlege på Ullevål. Hvor i landet bor du?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har brukt kalkulatoren på www.babyverden.no

Vet faktisk dato for unnfangelse og hadde 5 ukers syklus.

 

Men alt dette er jo bare teori, det er jo nesten ikke noen som føder på termin og vi får nok justerte datoer når vi er på den ordinær ultralyden ca uke 17/18.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så bra at du får oppfølging.. :o) Jeg bor i stavanger.Kommer egentlig fra sørlandet. Har bestilt privat UL. Min syklus var på 4 uker..Så det er nok derfor. Får nok svar på det på ordinær ul ja.

 

Det er bra at det finns sånne plasser hvor man kan bestille time..Hjelper nok på å se at det er som det skal :o)

 

Jeg vet ikke helt når unnfangelsen var jeg..Kjørte på den helga for at det skulle klaffe..hehehe..

 

Ellers er jeg 26 år om 14 dager..Og sambo er 30. Og vi har vært sammen i 4 år. Syns det var på tide med en liten nå. Ert veldig glad for at jeg ble så fort gravid igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For oss var det også fort full klaff når vi var klare igjen for å prøve etter at vi mistet, er veldig glad for at vi var så heldige.

 

Jeg er en del eldre enn deg, har nylig fyllt 37, har vært samboer i mange år, det tok litt tid til å få sambo til å bestemme seg... Nå er han helt med og han er veldig glad i barn.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så bra da! Er jo et stort valg å ta.. Min var og litt treg i begynnelsen..Er vel mannfolk det ..:) Er hvertfall godt når de har bestemt seg! Nå har min begynt å bla i svangerskapsboka til og med! hehe..

 

Jeg var jo klar etter at vi hadde vært sammen i 2 år. Men er glad nå for at vi har ventet litt..

 

Blir nok kjempe stas :)

 

Nå må jeg gjør meg klar til å male..Skal pusse opp 2 soverom..Kjedelig når det står på, men blir greit når vi er ferdig. Er ikke barnerommet vi har begynt på asså..Så du ikke tror jeg er gal..hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mye erfaring med oppussing, det står på programmet vårt i helgen også, men ikke før lørdag.

 

Jeg skal jobbe ett par timer til, og bør vel egentlig logge ut....

Men har jobb foran en datamaskin så jeg unner meg litt BIM-pause innimellom.

 

God maling!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

takk for det!! Jeg har ikke så mye erfaring med opp-pussing..men tror nok det blir bra!! ;o)

 

ha en god dag videre!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...