dr@gen Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 Jeg lurer bare på hvor mye penger dere legger i denne hobbyen? Jeg synes det er vanskelig å gå inn i scrappebutikker uten å ta med meg halve butikken hjem. Er det flere som har det slik? Vi (min samboer og jeg) deler denne interessen, og sitter sammen å scrapper. Det blir vel til at vi kjøper litt ekstra også da. Har jo litt forskjellig smak, selv om vi stort sett er enige. Hvor mye penger har dere investert i hobbyen?
snuppelure 74 Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 Å så helig du er som har en samboer som deler interessen med deg da ) Aner ikke hvor mye jeg bruker, men det er ikke lite... Bare alle diesa og tanga har jo kosta en formue, men det er jo morro da
dr@gen Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2007 Er enig i at det er gøy.Litt for gøy. Og ihvertfall med det havet av utstyr og stasj som finnes.
Linda og lille Oskar Skrevet 18. mars 2007 #4 Skrevet 18. mars 2007 Har akkurat begynt med dette, synes det er vanskelig å vite hva jeg trenger og ikke... er jo så utrolig mye å velge i.. og dyrt blir det også vil jo ikke kjøpe masse unødvendige ting...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå