Anonym bruker Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 Hei Jeg har blitt sterkt plaget med bekkenløsning siste tiden. Har det både i lyskene, skamben og oppi "vagina". Bare lurer på om noen har erfaring med dette, i forhold til fødsel? Mest sannsynlig er vell smertene så store v fødselen at en "glemmer" det, men må si jeg gruer meg til å kanskje måtte gjøre bevegelser/ innta stillinger som gjør B.L vondere. Ser lixom ikke for meg å ligge på rygg å skræve :-)
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 Dette lurer jeg oxo på.....har 2 fødsler UTEN bekkenløsning bak meg. Nå har jeg store problemer med bekkenet og lurer på hvordan det skal gå denne gang..
shayan_jente_04.04. Skrevet 16. mars 2007 #3 Skrevet 16. mars 2007 ja, samme bl her, på samme steder som deg anonym.....jeg har termin 21. april, men sliter sånn med bl at jeg var hos legen på sykehuset om vurdering av igangssetting av fødselen min før tiden, så da blir jeg rett og slett satt i gang med modningsgel den 10. april. de sir at det ikke gjør vondt å fø med bl, men jeg skal be om epidural
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 16. mars 2007 #4 Skrevet 16. mars 2007 Hei! Hører egentlig ikke inne på dette forumet lenger siden jeg har født,men slenger innom innimellom av gammel vane:) Fødte for to uker siden,og jeg har vært plaget av bekkenløsning i nesten hele svangerskapet. Gruet meg også til å føde,men det gikk mye bedre enn forventet.Bekkenplagene forsvant på en måte i riene og de plaget meg ikke det spor under fødselen. Hadde forventet å få kjempevondt i ryggen pga bekkenløsningen,men riene kom bare i magen på meg. Jeg fikk ikke epidural pga av at fødselen gikk for fort,og jeg lå på ryggen og fødte. Gikk helt fint:)
Makka Pakka Skrevet 16. mars 2007 #5 Skrevet 16. mars 2007 Jeg skal føde snart for andre gang og har vært en god del plaget med bekkenløsning i begge svangerskapene. Sist jeg fødte så merket jeg ikke noe til bekkenløsinga under fødselen, ikke som jeg kan huske hvertfall. Jordmora mi har forberedt meg på at jeg kan merke en del under fødselen denne gangen men det gjenstår jo å se. Hn sa at enkelte fødestillinger kan være vonde pga bekkenet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå