Gå til innhold

å, gjør så vondt å bomelom.... :-/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og holder meg fast i doskåla og hopper rundt i leiligheten et kvarter etterpå, fordi det gjør så vondt i rumpa!!!!

Kjennes ut som det er et eple med pigggtråd rundt som skal ut...

Faens hemoroider (tror det er det, el så må jeg jo ha spjæra helt baki der...)asså, hva man skal måtte tåle etter en fødsel :-(

argh....

Fikk ikke GU på 6-ukers-konrollen (7 uker siden fødsel nå)... Hadde en hylende unge på armen og jordmor spurte om jeg hadde behov for GU, og dumme meg svarte nei da jeg ikke er så begeistret for å ligge i dem stolen (hven er vel det...), men ANGRER nå....

måtte bare få det ut!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

stakkars deg, jeg vet hvordan du har det. Hadde det også sånn.

Bestill ny time du, slik at du kan få medisiner mot det. Det gjorde jeg og gud så deilig det var å gå på do igjen =)

Skrevet

Jeg ville bare si det at hemoroider-krem kan du få kjøpt på apoteket reseptfritt! :) (Sheriproct og alcos anal)

Skrevet

Vet hva du snakker om. Etter ett par uker etter hjemkomst satte det seg der bak. Klarte ikkje å sitte eller ligge på rygg/siden etter å ha vert på do. Ikkje så kult når du en gang måtte få det ut og venner og slekt var innom hele dagen. Fikk det heldigvis undersøkt på 6 ukers kontrollen så da var turen kjapp til apoteket for å få Alcos Anal reseptfritt. Det gjorde underverket.

Skrevet

Kjenner til det ja. Enkelte ganger føltes det værre en fødselen å presse ut noe. Hos meg hjalp det å drikke mye og spise fiberrik mat, men ikke vent med å søke hjelp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...