Gå til innhold

sånn pute greier til tripp trapp stol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

husker ikke hva det heter. vi har jo stolen men finner ikke de putegreiene. hvormye koster de? noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åå.. sånn er jeg og på leting etter!!! har sett på Sørbø men husker ikke pris :(

Såg ogs i Jysk katalogen og tor de var mye billligere der ja :)

Når kan dem begynne å sitte i stol?

Skrevet

egentlig ikke før de klarer å sette seg opp selv men i korte stunder fek måltid går det nok før.

min er bare 4 mnd så skal jo ikke sitte der enda men tenkte å kjøpe putene nå. så vi har for vi tenkte at når hanbegynner med middag skal han sitte i den å mates slik at vi sitter å spiser sammen alle sammen.

Skrevet

babyshop har dem. koster vel fra 300 og oppover tror jeg. Mener det er fullstendig unødvendig jeg da. blir bare møkkete og tilbringer mer tid i vaskemaskinen enn i selve stolen...

Skrevet

Vi fikk tripp trapp stol med pute fra stokke til dåpen. Den ble kjøpt på babyshop. Man får også kjøpt de løse, og man kan velge mellom utallige farger og mønster. Tror de koster 300 kr

Skrevet

Vet ikke hva de koster, men synes å huske at jeg så den typen polstring i plast på babyshop. Har en i stoff selv, og den vil jeg ikke anbefale. Vanskelig å få ungen opp i stolen, puta vrir seg, og han henger lissom litt fast i den+ at den må vaskes hele tiden.

Vurderer å kjøpe en i plast selv iallefall (hvis det finnes da).

Skrevet

kjøpte en på ikea i plastikk..kostet 60 kr!

Skrevet

Hei! Vi kjøpte en kjempefin pute til Tripp Trapp på Bohus! Stripete i skikkelig fine farger. kosta rundt 250. tror jeg..... De hadde flere farger å velge mellom.

Løp og kjøp ! :)

Skrevet

Signerer på Ikea sin, helt genial!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...