Gå til innhold

Denne uka...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...har jeg tilsammen brukt 7 timer og 43 minutter ute på trilletur med tvillingvogn.

Skryt,skryt, skryt,skryt ;=)

God helg alle sammen!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flink jente!

...og her har vi jo vedtatt at det er lov å skryte av seg selv og andre :o)

God helg til deg òg!

Skrevet

Fyttikatta, du er skikkelig flink!!!

Skrevet

Og skryt har du jammen fortjent!!!

Men såvidt jeg vet har det blitt tid til litt brudekjoleprøving også.......................................c",)

Skrevet

Mulig vi driver med det samme snulder :-) oppladning til å føle seg vel en hel dag..... hjelpe meg, men jammen er du flink snulder!!!! Flink flink FLINKFLINKFLINK!

jeg heier!

kan jeg skryte av at jeg tar situps da eller, for da vi sydde prøvekjole tidligere denne uka, så sto magen ut som en ballong, og for kun to dager siden sa dritgreigutten: "mamma, du har så stor mage at det ser ut som du har enda en baby i magen"

"uff ja" svarte jeg, "det er derfor jeg har startet med de situpsene vettu....."

"jamen mamma, det gjør ingenting, for hvis de ikke lo av deg på skolen i går, så kommer de ikke til å le av deg i morgen heller!"

Og han har jo rett, fine lille gutten, men for min egen del.....

Skrevet

Flinke deg da!!!

Det er ca den tiden jeg har brukt pr dag siste ukene, sittende på rumpa på jobben og jeg har ikke gått ned et gram eller fått god kondis, det er helt sikkert:-)

Skrevet

Hmmm... Skjønner det er på tide at jeg pensjonerer skritt-telleren min for denne uken har det vært null mosjon! Med mindre alle turene frem og tilbake til printeren teller da...;-)

Skrevet

Alle turer gjelder Gummelillan!!!

Skrevet

Du har endelig funnet ut hvem min kjære forlover er skjønner jeg ;=)

Skrevet

Tusen takk for oppbakking og mere skryt fra dere flotte damer :=)

Det var jo nesten ikke det jeg fisket etter heller.......hehe...

Skrevet

Godt jobba!!!! -og ha ei fin helg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...