Gå til innhold

Jævla dustefarfar!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk plutselig høre av min mor at faren min har tenkt seg en tur til Østerrike med en kompis den 28. mars. En jævla heisatur for gamlisene i over en uke! Vi har termin den 25. Er kke det veldig rart? Han har ikke nevnt det for meg engang, og får moren min til å si det. Han har mast på meg i ti år om et barnebarn, og så stikker han når det skjer!

Jeg vet at andre har ordentlige problemer med foreldrene, og det er selvfølgelig ikke veldig alvorlig, men jeg synes jo det er ganske så underlig oppførsel.

Er jeg en vrang fyr om jeg reagerer litt på dette?

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ha satt pris på om min far gjorde det samme. Rett etter en fødsel er det vel greit å tilbringe litt tid med den nærmeste familien (dvs. mor og barn) istedet for med dine foreldre?

Skrevet

Jeg mener jo ikke at jeg skal henge med foreldrene mine, men det hadde jo vært hyggelig om de var i nærheten om man trengte litt hjelp og slikt. Det betyr ikke at jeg skal holde lanke med faren min, jeg synes bare det er jævla teit å stikke av akkurat når du skal bli farfar.

• 2 uker senere...
Skrevet

å herremin..det e jo ikke han som skal ha barn da..

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg kan se meg enig i at det er litt dårlig gjort av han, og det virker som om du virkelig vil ha han der når du sak bli pappa for føste gang.

Si det til han er mitt råd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...