Gå til innhold

Hva skal dere i helge da jenter???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal pakke jeg...flytter neste helg så det er nok på tide og begynne (tiltak) ,men bebisen må få sitt eget rom :) Skal jo sove sammen med oss hvertfall de første 3mnd da...

Også regner jeg med og virkelig bli "buddy" med sofaen min igjen...for den er det lenge siden jeg har hatt "nærkontakt" med :) hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært hjemme fra jobbi dag, så siden jeg ikke er helt i form blir detnok en del sofasliting på meg også:) Men det er jo deilig det da! Og i kveld er det jo en del morsomt på tv også. Hvis jeg er i bedre form i morgen drar vi kanskje å kikker på kjøkken, vi drømmer om å pusse kjøkkenet opp før babyen kommer...

Skrevet

Jeg skal faktisk til Dublin i helgen og feire St. Patrick´s day for første gang.. Har vært litt ambivalent til dette siden det nok blir mye folk og fulle folk, men gleder meg nå til å koble helt ut og gjøre noe annet sammen med min elskede mann og en herlig vennegjeng! hurra! :0)

Skrevet

her blir det barnebesøk i morgen.... 10 stk 7-8 åringer løpende rundt her.... bare 2 timer så overlever nok...

Skrevet

Vi drar på familiebesøk i mårra og blir til søndag.. Bursdagsfeiring :) i dag blir det en masse sofasliting tenker jeg... ikke i form te så mye annet!

Skrevet

Ikveld blir det hunden som får all oppmerksomheten. Han skal gåes tur med, bades og stelles... For imorgen skal vi nemlig til "mamma'n" hans for å få en liten klipp..

Han er 8 mnd. gammel og oppdretter skal klippe han gratis frem til han er ett år gammel.. Og når oppdretteren skal se på han, må vi jo gre og gjøre han så fin som mulig....

Søndag blir det forhåpentligvis min siste dykkeeksamen i denne omgang. Har strøket 2 ggr. allerede etter jeg ble gravid. Tenker på altfor mye annet enn denne tørre teori for tiden.

Så jeg regner med at helgen kommer til å suse avgårde fortere enn svint..

Skrevet

Idag blir det god mat, sofa og TV, imorgen skal jeg på jentefest. Det blir koselig, gleder meg til det. Kommer nok til å savne å drikke rødvin, men vet det er flere gravide som kommer, så jeg blir ikke alene med brusen:)

Skrevet

Jeg skal reise hjem til familien min! Idag skal vi spise komle , naaam ... aaah som jeg gleder meg..Senere skal jeg sitte barnevakt paa min lillebror paa snart 5 aar. :)

Imorgen skal jeg besoeke min far og min soester.. saa skal vi besoeke min farmor. Hun har jeg ikke faatt snakket med enda,siden jeg ble gravid, saa det blir goy!!

Paa sondag skal jeg ut aa spise med familien..saa blir en koselig helg! og saa reiser jeg hjem igjen til typen min hihi!

Skrevet

Det er så hyggelig å lese hva alle skal :) Man får liksom litt mer innblikk i hverdagen til folk :) Jeg skal også spise god mat ikveld... lurer på bakt potet med fyll (ost skinke mais og kryddersmør) NAM :) Og masse iskald solo...sambo vil sikkert ha seg en iskald pils..:)

Skrevet

Namm...Det hørtes godt ut...Kanskje det blir det på meg i kveld også:)

Skrevet

Vi har ikke så store planer, men får vel prøve å aktivisere barna litt. Så kanskje det blir en skogstur med pølsegrilling. Men kommer veldig an på været da:-) Ikveld er det mat og TV kveld:-)

Skrevet

vi har barnefri til i morgen, så vi skal kose ogg og være kjærester igjen=) koser ogg glugg ihel sånne kvelder ig morgener med helt fri! ellers skal vi møte et par som kanskje kan bli hunden vår sine nye "foreldre", dette er ikke akkurat så veldig gøy, men desverre en nødvendighet..=( på søndag skal vi ha med oss "storesøster" i badeland! så vi har helga fullpakket her i huset også!

Skrevet

i dag er d husvask som står på planen og hjemmelaget pizza og kveldskos i kveld:)

i morgen skal jeg vaske kjellervask,rydde i leika t lisjmann og rydde unna litt,henge opp gardiner på romme hans osv.. på kvelden blir d god mat og tv kos.lisjmann skal bort i morgen så vi blir alene.

skal hente han på søndag kl.13.00.. vist d er fint på søndag skal vi gå lang tur og ha me matpakke og varm drikke.mate ender oxo.blir koselig.. så har nokk å gjøre i helgen:):)

Skrevet

her skal det jobbes, jobbes og atter jobbes.

reiser til skottland på mandag, så må gjøre mest mulig i forhold til eksamen innen det...

hjelp hjelp hjelp! hehe

Skrevet

Hva studerer du da vinterbolla?

Skrevet

Her blir det "gullrekka" på TV, hjemmelagd pizza og sofa-kos med mannen min! :)

Har vært så "flink" synes jeg, og tok helgevasken i leil i går formiddag, så i helga er det KUN kos... :)

Skrevet

Her i gården er det visningshelg... leiliheten min er til salgs.. så nå er den striglet vasket og ryddet. Føler at jeg bor i et ikeavindu. usj!

Så vi har vært ute å spist og kjæresten ser på film... jeg er bare trøtt og rett og slett litt små gretten.. grusomt når jeg er klar over det selv... men får det liksom ikke til å gå vekk...

i morgen er det visning.. kjæresten jobber hele dagen .. først i butikken senere på et utested.. så jeg får finne noen venner å henge med i morgen..

søndag håper jeg vi ikke har en eneste plan...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...