Gå til innhold

Hvor tidlig kan fosteret høre lyd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet??? Ser dere spiller musikk til babyen, og noen sier jo at pappa bør prate til magen... Hvor tidlig kan fostret hører disse lydene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lest alt fra uke 20 til uke 28 jeg. Så ca rundt uke 23 kanskje?

Skrevet

Ok...Da må jeg smøre meg med tålmodighet en stund til,hehe... Takk for svar:)

Skrevet

Jeg er nå 26 uker og lillejenta hører iallfall nå, det er jeg ganske sikker på! Kjærsten min ligger og snakker med munnen inntil magen litt hver dag, og hun blir stille, som om hun lytter og plutselig sparker hun til! Traff ham i haka her en dag! :) Skikkelig morro!

Skrevet

Hehe! Så artig:) Gleder meg til den tid kommer jeg også!

Skrevet

Tor jeg leste at de kan begynne aa hoere saa videt i uke 18, men at hoerselen er veldig daarlig i begynnelsen og de hoerer lyder veldig svakt og at de kan begynne aa hoere bedre fra 24-26 eller noe snaannt.

Skrevet

Jeg var paa UL i uke 20, og gynekologen min sa at babyen kunne hoere da. Ellers har jeg merket at han sparker en del naar vi hoerer paa musikk, og at han blir veldig rolig naar mannen min snakker til magen hver kveld. Kan ha sparket MASSE, men med en gang pappaen begynner aa snakke blir han helt stille...

Saa han kan hoere, ja...det er jeg ikke i tvil om.

Skrevet

I den 7. måneden er hele øret ferdigutviklet, og fra ca uke 24 +/- reagerer fosteret på lyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...