venternr3:) Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 er det dumt å ha kalkun til middag i dåpen? Vi er fryktelig glad kalkun så er det så lett å lage også..
TrineK83 Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 Synes det var en god idè jeg! Det er jo kjempegodt, å kan brukes som festmat synes jeg. (hjemme hos oss er det iallfall sjelden vi steker en kalkun på en vanlig dag, hehe)
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 7. april 2007 #3 Skrevet 7. april 2007 D va jo en kjempe god ide!!!! *elske kalkun* Trur kanskje eg må stjele ideen deres, skal tenke på d forslaget selv i hvertfall!
Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #4 Skrevet 14. april 2007 Vi hadde en deilig hjemmelaget lys lapskaus til middag og kaker etterpå. Nei, er opp til hver enkelt hva de vil servere
Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #5 Skrevet 14. april 2007 Server det DERE har lyst til å servere. Jeg kjenner noen som har tenkt til å lage grillfest. Hvorfor ikke. Dersom gjestene ikke liker maten får de spise når de kommer hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå