Anonym bruker Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 Brukere dere såpe når dere vasker babyen deres etter svømming? Evt hvilket merke bruker dere? Bruker dere shampo også? L
komplett familie Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 jeg bruker litt såpe etter svømming (sebamed) , men ikke alltid. Det viktigste er å skylle dem godt slik at klorvannet er borte. Og får de noen tørre flekker skal man smøre litt etter svømming - fikk den beskjeden av legen i går (6mnd kontroll)
Septemberstjerna og Martine Skrevet 16. mars 2007 #3 Skrevet 16. mars 2007 Nei jeg bare skyller henne i dusjen. Instruktøren på babysvømminga sa at babyer trenger ikke å dusje før/etter bading. De har det naturlige fettlaget på huden, som gjør vask etter bading unødvendig. Men jeg synes det er greit å spyle vekk "det verste" jeg da... Men ingen såpe her i gården. Har av og til brukt Nøytral sin shampo hvis hun har vært oljete eller veldig klissen i hodet...
Tiddelidu Skrevet 16. mars 2007 #4 Skrevet 16. mars 2007 Jeg vasker han ikke etter svømminga, bare skyller han i dusjen. Han blir fryktelig glatt med såpe på. Han får et bad i balja morgenen etter bading så klorlukta går vekk.
nickoline og supermann Skrevet 16. mars 2007 #5 Skrevet 16. mars 2007 *Ja, det gjør vi. Da er jeg nøye med det for å få av klorvannet. Vasker ellers håret med shampo en gang i uka ( babyline.) vi varierer ellers med såpe til gutten vår. Men natusan er veldig lett å få tak i, så det blir ofte det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå