ava* Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 Hvordan går det m sovingen og grøtingen?? Vi begynte m grøt samtidig av samme grunn nemlig å bedre nattesøvn!!! Hos sover hun kanskje litt bedre, spiser nå en liten porsjon grøt til kvelds!!!!!!!!
LB83 Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 Det går litt opp og ned her... hun får grøt på formiddagen og kvelden og litt fruktpure av forskjellige slag.... Hun spiste bra ei stund med grøt.. men de siste dagene har matlysten vært laber. tok sprøyte på mandag så kanskje derfor?! De siste dagene har hun våknet mye om natta. hver 3 time for mat i natt.. Men hun våkner vanligvis kanskje 2 ganger mellom 1900 og 0800. i 3 tiden og 6 tiden.. Er ikke så ille det da... så jeg bryr meg ikke om det.. men håper ikke de siste dagene er den nye trenden da.. =/ Tenkte å kanskje begynne sånn smått med litt middag når hun blir 6 mnd den 27. men må først få i henne litt mer grøt igjen synes jeg... kniper igjen munnen og brekker seg lett nå fortiden.. skal jo liksom bli bedre nattesøvn nå, men her er det motsatt. fra hun var 0-3 mnd sov hun 10-11 timer i strekk... men nå legger hun seg kjempe lett og kl 7 da.. før brukte jeg timer på å få henne til å sove.... kanskje det er pga. grøtn... artig og høre at det går litt bedre hos dere. vil vel si det gjør det hos oss og vanligvis hvertfall. =)
ava* Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2007 Jeg bør vel kanskje begynne m et måltid til m grøt før jeg merker den store forandringen!! Tulla våkner nå 00,0300 og 0600 alt er ca, jeg syns faktisk det er helt greit. Hun har heldigvis alltid vært enkel å legge, Det er jo bare for en periode!! Har to litt større barn og de sover jo nå veldig bra!!! Mi blir 6 mnd 4 april.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå