Anonym bruker Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 Jeg har aldri hatt dette før,men nå tror jeg jammen jeg har fåttdet:( Det jeg lurte på var om det klødde konstant hos dere eller var det bare innimellom? Svie under sex?Normalt? Litt svie når jeg tisser,men ikke hele tiden... Bittelitt forskjell på utfloden.. Hvilken kur brukte dere/anbefalte legen? Canesten 1 dagskur eller 6 dagers kur(kombikur) Vil gjerne høre hvordan dere ble kvitt dritten?
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 Har ikke hatt det under svangerskapet men har hatt det før=( Det klør vel ikke konstant hele tiden men det er veldig ubehagelig. Men du ser betydelig forskjell på utfloden! Den blr da hvit og litt klumpete. (Æsj) Bruk 6 dagers kuren du, den syns jeg funker best. Men bruk fingeren når du fører inn stikkpilla. Ikke den som er med.
Aylinah Skrevet 16. mars 2007 #3 Skrevet 16. mars 2007 På mange kan det også være at canesten ikke funker,og da må du til legen å få noe sterkere....
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 16. mars 2007 #4 Skrevet 16. mars 2007 Jeg ble i tillegg sår av å bruke selve kremen jeg, men etter at jeg begynte å ta melkesyretabletter har det gitt seg!
Pianutten Skrevet 16. mars 2007 #5 Skrevet 16. mars 2007 Kjenner igjen mange av symptomene du beskriver, så det ligner nok på underlivssopp det der ja. Jeg har vært ganske plaget av det, men det var FØR jeg ble gravid. Har ikke hatt det mens jeg har vært gravid *bank i bordet* Men Canesten 6-dagerskur vil jeg anbefale. Og i ettertid anbefaler jeg deg og bruke salven innimellom...med en gang du kjenner så mye som en bitteliten antydning til sopp igjen. Det har iallefall jeg gjort og jeg har avverget mange utbrudd takket være den salven. Ellers er det sånn at man ikke får noe sterkere middel hos legen når man er gravid. Det er fordi den ene tabletten man da tar er så sterk at den går over til fosteret. Så sett din lit til canesten du
ninen Skrevet 16. mars 2007 #6 Skrevet 16. mars 2007 Jeg bruker Pevaryl. Synes d funker bedre. D er også respetfritt. Da kan du ta en 3 dagers pakning. Viktig at partner også behandles m krem, hvis ikke kan d smitte over igjen. Menn kan få sopp uten at de merker symptomer og smitte kvinner..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå