Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter alle til barnet er akkurat 6 mnd før dere starter med grøt beregnet for barn fra 6 mnd? Før var hvetegrøt m frukt beregnet for barn fra 5 mnd, men nå er den blitt fra 6 mnd. Gutten vår er 5 1/2 mnd, og jeg kan tenke meg å begynne med grøt snart.. Han liker ikke 4 mnd grøten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har meninger om dette?!

Skrevet

Jeg kan ikke tenke meg at det skal være noe problm. Hvis du bare lager den kanskje litt tynnere enn hva som er normalt, for å prøve frem.

jeg har begynt med 4-mnd grøt til min 3 mnd gammel tulle (etter forslag fra hs ) var redd førstge gangen, athun kanskje satte fast i halsen eller noe. laga den tynn og det gikk kjempebra.

Skrevet

Tror snuppa mi begynte med 6 mnd. grøten da hun var 5 mnd! Hvis jenta de ikke er vant med å spise grøt siden hun ikke liker 4mnd. grøten, så kan det kanskje vær at det blir litt sterkt for magen!? Jeg vet ikke... men tror kanskje det kan vær lurt å lage den litt tynn i begynnelsen kanskje! :)

Skrevet

Jeg startet rett på 6mnd grøten da han var 5mnd. Prøvde først 4mnd grøten, men den likte han ikke. Så da ble det grøt fra 6mnd og den går ned på høykant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...