Gå til innhold

Jeg kjente sist sparking på onsdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

da kjente jeg vesla sparke for første gang :)

(hadde jo vært på sv.diabestestest og drukket 5dl sukkervann...)

Og nå har jeg drikki en kopp kakao (m/sukker) og kjente så vidt litt kiling i magen..men er ikke sikker på om jeg innbilte meg det eller ikke...

Hvor lang tid går det mellom hver gang man kjenner spark i begynnelsen? jeg er 19+5 nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig individuelt, men det er vel etter uke 28 at du bør kjenne det hver dag.

Skrevet

Jeg har hørt at det kan ta en stund mellom sparkene i begynnelsen. De har jo fortsatt ganske stor plass der inne, så det er nok plasseringen på babyen som teller litt. Flax liksom. Jeg kjennte min på ordntlig for to dager siden. Fra da og frem til nå har det vært stille igjen.

Jeg kjenner jo at det er noe der, men den får ikke tatt i for og sparke. Skall nok vokse seg til litt mer før det skjer mer hyppig.

Legen min sa at det kunne ta allt fra nå frem till 22-24 uker før man kjenner det regelmessig.

Jeg er nå i 17+5 trur jeg, suller litt med dagene nå hehe=)

Så håll ut=)

Hugs n kisses

Skrevet

Ja, jeg får roe meg litt ned...hehe...

Var jo på UL på mandag og så at alt var bra også...:)

Så er nok bare meg som er litt "hysterisk"

Skrevet

Det kommer det kommer. Mer sparking er nok på vei!

Jeg har kjent liv i et par uker. (er 17 + 5 i dag) Men det kan ta et par dager mellom hver gang jeg kjenner noe. På tirsdag kjente jeg masse bevegelse, på onsdag og torsdag ingenting, var på UL på torsdag og så masse liv, men kjente ingenting, men i dag igjen har jeg kjent nurket bevege seg. Så det går opp og ned i begynnelsen. Selvom jeg vet at det er drit-ekkelt de dagene vi ikke kjenner noe. Får helt hetta jeg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...