Anonym bruker Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 Når jeg hører på musikk på middels volum sparker lille gutt som bare det. Det gjentar seg gang på gang Så begynte jeg å tenke på.. tenk viss han ikke liker musikken og sparker pga det? Er det noen som vet hvorfor babyene sparker i magen? Bare lurte... =)
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 Hehe.. Jeg sitter selv akkurat nå med øretelefoner på magen og spiller musikk for lillejenta! Spiller de samme sangene om og om igjen! Hun sparker vilt og spreller skikkelig til å begynne med, men så stilner det innmari fort, og jeg er sikker på at hun koser seg der inne! Blir helt stille! Merker også at hun flytter seg til rett under der øretelefonen ligger. Har tenkt på det selv, om hun sier ifra med vill sparking dersom jeg spiller noe hun ikke liker!? Komisk å tenke på egentlig!
VinterSol+2 Skrevet 16. mars 2007 #3 Skrevet 16. mars 2007 stort sett er sparking et tegn på trivsel:) er jo moro med lyd! Min ene nevø var med på cd-innspilling da han lå i magen, og han kjente igjen sangene når han kom ut! Og da også gikk bena som propeller når trommesoloene kom osv, men da kunne vi jo se at gutten smilte fra øre til øre! Så han sprellet fordi han var glad!
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 16. mars 2007 #4 Skrevet 16. mars 2007 Hehe. Så morsomt! Blir spennende å se når hun kommer om hun kjenner igjen sangene! Gleder meg til det!
Gjest Skrevet 16. mars 2007 #5 Skrevet 16. mars 2007 Hvor høy lyd har dere på når dere setter headsettet på magen? Samme som når dere har det på hodet??
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 16. mars 2007 #6 Skrevet 16. mars 2007 Jeg er veldig følsom mot lyd, så jeg sjekker alltid om det kan være for høyt. Har lyden alltid litt lavere enn hva jeg ville hatt den på til meg selv. Og det er vanligvis ganske lavt da. Jeg hører iallefall ikke lyden utenfor øretelefonene!
(-: Ida&Tilde sin mams :-) Skrevet 16. mars 2007 #7 Skrevet 16. mars 2007 hvor tidlig kan babyen høre musikk utenfor magen egentlig??
♥ nr3 i juni 2011♥ Skrevet 18. mars 2007 #8 Skrevet 18. mars 2007 Jeg har tenkt å prøve dette. Spille en rolig sang for babyen nå som jeg er gravid og så se om den har en beroligende effekt på babyen når den er født. spennede
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå