Gå til innhold

Hva gjør dere på om dagene.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere venninner med barn som dere henger med...

Selv har jeg ikke det. Har baby på 7 uker..merker jeg savner noen å være med på dagtid!

Jeg suller stortsett rundt alene..sitter med dataen..gjør litt husarbeid...går tur alene med småen...kos, men litt stusselig..

Har meldt meg på barselgruppe og er med på morbarn gruppe, men er liksom ikke det samme som å ha noen nære å snakke med!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan signere under på denne.. Dagene mine er lik dine.. Har ikke så mye å gjøre på jeg heller...:o(

Skrevet

Har venninner som jeg er med jeg.. ikke med barn de er på skole og i barnehage.. ellers løper tiden av gårde:) Mange synes det er koselig å være med på trilletur, selv om de ikke har barn selv:) Men de fleste jobber jo da..

Skrevet

Hei hei :)

Går veldig opp og ned her. noen dager kan være som du skriver, men prøver å ha en ting som skjer hver dag. Enten møte noen andre med barn, besøke oldemor eller besteforeldre, eller på kjøpesenter....

Var bare 2 av oss som møtte på barselgruppe, så det var litt kjedelig....

HVor bor du da?

Jeg holder til på Årnes, send en PM hvis du er i nærheten :)

Skrevet

Forsøker å ha planer hver dag..en hver dag er veldig fint. Og da mener jeg utenfor hjemmet..

Som noen nevnte er det jo ikke sånn at venner uten barn ikke lenger vil være med oss...de er jo ofte på jobb på dagtid da..men da legger jeg en plan til kvelden så kommer jeg meg litt ut, og synes ikke dagen blir lang dagen etter. Ellers må jeg si at jeg synes det er kjempe fint med barselgruppe.. håper du får noen fine kontakter der.

Skrevet

Jeg trener fleredager i uka. Da går hele formiddagen.

Skrevet

har veldig mange jeg kjenner som er hjemme i permisjon med små, så alltid noen og finne på noe med. Så dagene fyker, så synest d er godt og bare vere hjemme og slappe av til tider også.

Jenta på 2 år leverer jeg i bgh (3-4dg i uka) ca 09.30 så går jeg som regel en tur på 1-2 timer sammen med andre, så blir d kanskje kafe, besøk, bading ol. Hjem og gjøre litt i huset og begynne på middag før jeg henter eldste i bhg igjen vist ikke pappa tar henne med da...

Skrevet

jeg bor i stavanger, så det er desverre litt langt unna...

Skrevet

heldig du! høres kos ut m mange venninner m perm..

Skrevet

ja veldig kos, var d når jeg fikk førstemann også. tror jeg og hadde kjedet meg litt og hatt lange dager om d bare var meg:-)

Skrevet

Ja, jeg kan skrive under på innlegget ditt HI.

Er innflytter i Oslo og kjenner ikke så mange her i det hele tatt, og i allefall ingen med fødselspermisjon... nurket her er seks uker, så her går dagene til å stelle med den lille og pusle litt hjemme, gå noen turer og vente på at sambo skal komme hjem, så jeg får litt kontakt.

Gleder med til barselsgruppa blir satt sammen, så krysser jeg fingrene for at jeg treffer noen der som jeg finner tonen med og som jeg kan bli litt kjent med.

Kommer til å bli gal uten voksenkontakt på dagtid!!

Skrevet

jeg har begynt å jobbe igjen.... men var sammen med andre med barn hjemme hos/på tur/ kafe osv fler dager i uka....

Skrevet

For dere som ønsker kontakt med andre som er hjemme med små, så anbefaler jeg på det sterkeste å gå på et dib treff der dere bor, ev. sette opp et treff selv. Det er kjempegøyt, og dere treffer mange flere enn på f. eks. barselgruppe (ihvertfall var det sånn for meg). Vi har det utrolig koselig på treff i Bergen:-)

Skrevet

Her har ikke dagene nok timer...

Har ei jente på 3 fra før som kjøres i bhg tirs og tors. Ellers så er vi på besøk hos venninner 1-2 dager i uka, og så har vi 2 hester som jeg slipper ut og pynter møkk hos. Og så er det alltid noe husarbeid å gjøre... Lurer på åssen det skal bli når jeg skal tilbake på jobb...

Og så bruker jeg nok en del tid her inne da.... Eller skravler med noen på msn...

Skrevet

Har dere hester, det har vi også:)

Hva slags hester er det? Vi har travhester..en varmblodsvallak og en kaldblodshingst..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...