baby-klar, ikke helt klar:) Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 Må bare syte pitte-litt... Synes det for så vidt har gått fort til nå, men den siste tiden føler jeg at jeg står på stedet hvil og at det 100 år til 9mnd har gått! Egentlig litt rart at jeg begynner å få sånne tanker nå, fordi den siste tiden har jeg både fått alvorlig stor mage og jeg kjenner spark som bare det. Så jeg ser jo at det går fremover, men såååååååååååå treigt... Flere som føler de har "stoppet"litt opp????
Nina-med passasjer Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 åh!jeg førler det helt motsatt jeg,tia går så fort atte,men det kan jo hende at det dabber av litt etterhvert,er 23 uker i dag faktisk:) så når det blir tyngre og sånt kanskje det går tregere da.
baby-klar, ikke helt klar:) Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2007 Hmmm, det er akkurat det jeg tenker på og... Synes det går treigt nå, men tenk bare når jeg blir skikkelig stor og tung. Storkoser meg selvfølgelig med å være gravid, men synes bare det går så himla treigt. Sikkert fordi jeg er sykemeldt og mye hjemme denne gangen.
Nina-med passasjer Skrevet 16. mars 2007 #4 Skrevet 16. mars 2007 jeg er permitert jeg.og er hjemme hver dag kjempedigg:) har så mye og styre med,men har ei venninde som er hjemme også,og hu kjeder ræva av seg of syntes at tia går sakte. opp med humøret:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå