Gå til innhold

Vi har fått barnehageplass (Bergen)


Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

Fikk ikke første valget, men styreren i førstevalgbarnehagen vår sa at hun var heeeelt sikker på at vi fikk i Myrdal....Så da ser det ut til at Magnus skal begynne i kjempebarnehagen!!

 

Uff, er lettet og lei meg...vil jo ikke sende gutten vår i barnehage når han bare er ett år! Også i den kjempe barnehagen! Angrer på at vi hadde den på andreplass.....uff!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Møtet var i går (iallefall i Åsane bydel)

 

Styreren i barnehagen vi fikk plass i ba meg ikke løpe å si det til alle venninnen mine, for de hadde ikke tid til alle tlf..... Men hun sa ingenting om å si det på nettet ;-) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!! Jeg venter tolmodig på tlf fra min barnehage - er fornøyd med både 1 og 2 valget mitt, mer skeptisk til 4 valget. Men men, må nå først få plass....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt vemodig å sende de i barnehagen etterhvert også, men de har det jo så fint der. Vi får ikke vite noe før etter påske, men regner egentlig med å få plass. Spennende å se om det blir førstevalget eller fjerde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med plass!:) Vi har ikke hørt noe enda, har ikke ringt heller, lever i spenning litt til..

Skjønner du er litt skeptisk til kjempebarnehagene, men man kan jo ikke akkurat velge og vrake her i denne byen. Går nok helt bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...