Gå til innhold

Tips til sydenreise/destinasjon? (Gjerne Tyrkia)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, vi vurderer å reise til syden til sommeren. Vi er en familie på fire der minstemann blir 1 år og eldstemann blir 4 år i sommer. Det er viktg at hotellet er barnevennlig/familievennlig og stille om natten! Det må ligge nærme stranden og ha en del fasiliteter på hotellet slik at vi alle koser oss med bading etc. på dagen, og mor og far kan kose seg litt på kvelden og ta med babycall i baren/bassengområdet. Vi ønsker ikke støyende musikk på kvelden, men en rolig atmosfære der voksne kan prate og hygge seg med et glass vin.

Har litt forkjærlighet for Tyrkia (tenkte å reise litt utenom de varmeste ukene), men andre forslag mottas også. Pris er også viktig da vi ikke er millionærer akkurat... Hvis noen husker navn på hotell og reisebyrå, så er det til stor hjelp!

Takker for forslag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. vi har våre i tyrkia hvert år og stortrives der. reiser med saga solreiser til alanya, hotellet heter green garden, det er et kjempe hotel for alle.

mange svømmebasseng og eget badeland. egen strand rett ved, hotellet er innegjært.

ca 5 min og gå til lokalt sentrum med alt. ellers går bussen inn til sentrum hele tiden.

det er en kjempe plass og reise med barn så anbefaler det på det sterkeste.

gå inn på sagasolreiser.no, masse bilder der.

Skrevet

Vi har vært 6 ganger i Marmaris, stortrives der. Har vært i cesme og alanya, men liker marmaris best.

Skrevet

Tusen takk for svar! Sjekker ut Green Garden nå!

Skrevet

Anbefaler Marmaris, Cesme i Tyrkia. Ikke Alanya. Tro meg jeg vet hva jeg snakker om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...