Mamma&LilleKrølle Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 Ja med bekkenløsninga mi så er dette noe vi sjeldn driver med for tia... veeeeeldig sjelden. Liksom litt at jeg ikke husker hvordan vi gjør det..! Men igår da, så ble lysta for stor og vi kosa litt. Det har resultert i en jævlig natt, med ekstremt lite søvn. Sååå vondt!!:// ååå, at jeg aldri lærer!!!
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 Huff da.. Det var trist.. Hjelper det ikke heller om han tar deg bak fra siden heller? At du har beina samlet og ikke er så aktiv?
Mamma&LilleKrølle Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2007 Men det var akkurat det vi gjorde! *buhu* Ingenting går!! Og jeg som vil så gjerne!! Greier ikke å ligge på rygg, for da protesterere bekkenet og ryggen. Ikke på toppen, for greier ikke å skræve så mye. Og ikke fra siden. Samme hvor lite jeg rører på meg, så låser bekkenet seg når jeg ligger slik. *snufs* jaja, får håpe det blir ekstremt godt når vi kan begynne med litt kos når ungen er ute igjen da;)
rampen_ Skrevet 16. mars 2007 #4 Skrevet 16. mars 2007 hehe, sånn er det her og.. så det er bare å være avholdende for våres del.. hakke nubbesjans.. er ikke særlig turn-on at man ligger og griner heller, liksom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå