Anonym bruker Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 Hei! Jeg har bare et spørsmål som jeg håper noen kan hjelpe meg med... leser så mye om lekking av fostervann her! Åsså blir jeg sånn i tvil , for jeg har masse utflod (tror allefall det er utflod), men det ligner jo ikke på noe som er skrevet om her, verken fostervann eller utflod. Det er blir ikke direkte vått i trusa heller. Jeg var på UL i uke 19, (er nå i uke 24), og da var det fint med fostervann, og på mandag var jeg hos jordmor og hun sa at det ikke var noen infeksjoner der. Kan jeg ha begynt å lekke så sent som nå, evt når kommer infeksjonene?? Er det sånn at man virkelig MERKER at man lekker?? (Ikke til å ta feil av på en måte) Blir jo litt paranoid føler jeg, spesielt med tanke på at bestemor har spådd tidligere at jeg ikke skal få barn (ringtesten) :S
ninen Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 Trodde jeg lakk fostervann en gang, men d var ikke d. Slapp av du, sikkert utflod. Den kan være så forskjellig. Bare vær glad for at du ikke har noen infeksjoner, det går nok bra skal du se! D er veldig uvanlig å lekke fostervann og da hadde de sett de på UL tror jeg nokså sikkert..
minne Skrevet 16. mars 2007 #3 Skrevet 16. mars 2007 Hei, når du er så tidlig på vei oh hodet ikke er festet, lekker du ikke. Hvis det kommer fostervann, kommer det mye ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå