Gå til innhold

Reise planer


Gjest

Anbefalte innlegg

Før vi var klar over at 3 var i ferd med og bli fire, bestilte vi påsketur (medfører flyreise innenlands) og sommerferie. Sommerferien er vel den som bekymrer meg mest, da ferden er planlagt til Tyrkia. Legen min er sterk motstander av og reise til utlandet under svangerskap, da han mener vi er gravid så få ganger i løpet av livet at da er det tryggest og holde seg hjemme. Er det noen som kan gi meg noen gode råd, ville dere reist? Hva bør jeg evt. være forsiktig med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har reist flere ganger til syden mens jeg har vært gravid. Det er ikke problematisk i det hele tatt. Det eneste du skal tenke på er at du må holde deg unna katter (løskatter) og rått/rødt kjøtt (toxoplasmose). Det må da være flott å reise med familien på tur til sydligere strøk. (Husk bare regelen om hjemreise senest 8 uker før antatt termin, men det er ikke noe problem for denne sommerferien da ;)) Jeg ville reist. Lurer på å reise til gran canaria 29 aug i to uker jeg med den yngste datteren vår på 3. 10 uker før fødsel når jeg fommer tilbake. Tror det kan bli koselig. Lykke til med avgjørelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...