Gjest Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 endelig fredag.for 2 uker siden ville jeg sutra over hybelkaniner,rot,lat mann,og mere til,hehe. denne fredagen gleder jeg meg til helga.slappe av med alle mine,mate støvsugeren,trylle bort rotet,og bare være meg. eldste gutt skal på tur,det trenger han.di unge er også reist bort for helga.det trenger di enda mer.å her blir jeg,sittende som en hønemor å være redd for ungene ;o) gogutten er syk,hoster stygt,men like blid.pappan er rundt omkring,og mamman har det tøft,men godt.det går opp og ned,men det går på et vis.sånn skal det være også.har verdens beste dib venninne som jeg skriver med.tenker øya går i kryss,og tommlene er utslitte,hahaha. men,det er fredag,det er helg.det er tid for bare kos. ha en super helg dere å. klem fra meg ;o)
brumlemor Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 Ei riktig god helg til deg og, håper du får nokre fine dager. Fredagen er den beste dagen i uka, deilig å krype opp i sofaen når kvelden kjem, berre sløve foran tv, god mat og god drikke!
dritgrei hei hei! Skrevet 16. mars 2007 #3 Skrevet 16. mars 2007 Kjære kjære goguttklatten! jammen ønsker jeg deg ei god helg!!!! Jeg syns denne situasjonen er helt sprø, det er da slett ikke lenge siden vi tulla med at du skulle lage pølsefest for småguttene.... og vips så skjer det helt uforutsette, skumle ting, rart rart rart... trist og til ettertanke! Jeg kjenner at jeg syns det er bra at de unge har reist bort litt. De er store nok til å ta vare på hverandre ei helg, også har du plenty av tid til de små, for nå er det bare tvillingene og gogutten som er hjemme??? Jeg velger å tro at sånne fedre som fyker til og fra, har et sorg- og reaksjonsmønster som ikke alltid er like lett å bli med på, eller bli kjent med. La ham svirre rundt, så kan dere andre lage vafler og se på film og støvsuge .... :-) God helg kjære du, jeg ønsker deg alt alt godt! klem fra
Gjest Skrevet 16. mars 2007 #4 Skrevet 16. mars 2007 har tenkt på det dritgrei.... den pølsefesten.hvor sliten jeg var,å at det så ut til å gå bananas med hele dåpen.er himmelsk glad jeg kom i mål.for tenk hvis ikke.... den dåpen ble snakka mye om,av familien.brukte noen tusen på den jeg.trykte servietter,bordkort,dyrt bordpynt,lys osv. å jeg er SÅ glad jeg gjorde det.en dåp alle kommer til å huske,uansett.selv om jeg sprang rundt meg selv og fikk i meg kald suppe og en bit kake,hehe.det gjør godt å tenke på ;o) ja,di har godt av å komme bort litt.har noen rundt seg hele tiden,men en dag må di være alene.da kommer vel virkeligheten.men di er voksne,og fornuftige. tenåringen reiser i ettermiddag,så da blir vi bare 3 barnsforeldre ;o) å den minste blir overbeskytta av alle...men det går seg til når vi føler oss trygge igjen. pappan i huset har det tøft ja.han prøvde alt for å få stjerna tilbake,men det var for lenge siden han sovna.så han sliter med akkurat det.men vet at han ikke kunne gjort noe annerledes. vaffler ja..der sa du det.jeg skal jammen lage det senere.da blir jentene mine overlykkelige,hehe tak for klemmen ;o)
dritgrei hei hei! Skrevet 16. mars 2007 #5 Skrevet 16. mars 2007 for en grusom opplevelse, jeg blir helt matt..... klart han syns det er tungt, men han gjorde det han kunne og han vet det jo, han må bare godta det, og det er lett ikke sikkert at han får til på en stund. Det må være vanskelig nok å godta at han er borte, en da vanskeligere er det sikkert for goguttmannen å godta at lille venn ikke var til å redde. Gi ham en klam fra meg en gang han svinser forbi deg. Når det gjelder den dåpen du lagde til guttene, så er jeg fortsatt helt imponert! jeg aner ikke hva du gjorde og hvor mange som kom, men jeg var da helt inneforstått med at det var mye å gjøre, mange mennesker og ingen hjelpere, og det klapper jeg for. Nå er jeg av den oppfatning av at om dåpen skulle ha gått skeis og pølses ble slengt på bordet og guttene ikke ble døpt, så ville lille gullvennen deres likevel hatt det trygt og godt nå! Dåpen er en formalitet, tryggheten ligger i hjertet!!!!!! Kos dere med fredagsvaflene!! klem fra
dritgrei hei hei! Skrevet 16. mars 2007 #6 Skrevet 16. mars 2007 ikke gi ham en klam fra meg gi ham en KLEM heller! :-)
Gjest Skrevet 16. mars 2007 #7 Skrevet 16. mars 2007 ja,det var grusomt for han.man klarer ikke forestille seg akkurat det,og tankene etterpå.å når støtteapparatet som liksom sto parat aldri kom på banen,så ble det aldri så han fikk hjelp for tankene sine.men vi er alle flinke til å snakke,iværtfall jeg.han er mer stille.så jeg snakker,han hører,hehe. skjønner i dag at det med dåpen var ment å bli sånn.vi kom i mål,ungene ble døpt,selv om klompen min protesterte vilt i kirka ;o) mange gode minner om den dagen der.er jo ikke lenge siden.snart en mnd. skal gi han en klam klem jeg,hahaha. ps....funnet svaret eller???
dritgrei hei hei! Skrevet 16. mars 2007 #8 Skrevet 16. mars 2007 nei :-) jeg tenkte jeg ikke skulle snakke om det, for jeg føler meg jo helt fjern hvis jeg burde ha visst det :-)
Tiggywinkle Skrevet 16. mars 2007 #9 Skrevet 16. mars 2007 God helg til deg også:-) Etter noen tøffe uker så blir det nok deilig med enhelg med litt kos. har tenkt mye på dere og det tøffe dere har vært igjennom. Det er nok viktig å å få pratet og luftet ut. Hvis ikke kan det ofte komme en ny smell i ettertid... Klem
Trollmora Skrevet 16. mars 2007 #10 Skrevet 16. mars 2007 Kjære goguttklatten! Kos dere med masse vafler og støvsugertrollet dere, det er absolutt fortjent. De store har evne til å prate seg gjennom tingene, det er vel kanskje noe mer vanskelig med de to nesten minste. Prating og fliring og tull og tøy er også en del av sorgprosessen. At den minste blir godt passet på det skjønner jeg veldig godt. Goguttklattpappaen vil nok bebreide seg selv lenge fordi hans forsøk ikke hjalp, men der er det nok bare tiden og gjentatte forsikringer om at han gjorde sitt beste som han kan hjelpe nå. "Vi står han av" er du jo vant til å høre, men det er jammen mye sant i det uttrykket. For egen del finner jeg trøst i dette: Som dine dager er, skal din styrke være. Stor fredagsklæm fra
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. mars 2007 #11 Skrevet 16. mars 2007 Ønsker deg og dine en riktig god helg!
Karomamma Skrevet 16. mars 2007 #13 Skrevet 16. mars 2007 GOD HELG!!! Har ikke vært her på noen dager, men det er godt å se at verden går videre for dere. Jeg skjønner at goguttmannen har det ekstra slitsomt, ta godt vare på hverandre
Superlis Skrevet 16. mars 2007 #14 Skrevet 16. mars 2007 Håper helgen blir god for deg og dine:) Stor klem!!
Gummelillan Skrevet 16. mars 2007 #15 Skrevet 16. mars 2007 Ønsker deg og dine en riktig god helg!!!! Håper dere etterhvert kan begynne å slappe av og nyte øyeblikkene igjen ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå