Gå til innhold

HVEM BESTEMMER SAMÆRSTIDSPUNKT?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi flyttet fra hverandre da Guttungen var knappt en måned.. men kom liksom aldri ordentlig i gang med samværsavtalen, da han var en del hos meg- DENGANG vi tålte trynet på hverandre...

MEN NÅ har pipa en annen låt, sønnen vår er snart 8måneder og vi er begge enige om annenhver-helg opplegg, nå som "Terten" er blitt større..

Men han NEKTER å ha ham den helgen jeg vil han skal,

fordi vi har en felles veninne som også har barnefri denne helgen- og han har det for seg at om jeg ikke har fri med henne, så har jeg mindre mulighet til å dra ut på byen,og mindre sjans for å finne på noe generellt da dette er min besteveninne.-

han prøver rett å slett å makt-kontrollere meg...(han har inrømmet at det er ingen annen grunn)

DETTE har han vel ikke rett til?? og selv om jeg ikke drar ut på byen hver eneste helg, så vil jeg gjerne ha fri samtidig som veninnen min.. - er det for mye for langt?? KAN HAN VIRKELIG SETTE DEG PÅ BAKBENA OG NEKTE???

vi skal til mekler på nytt.. vil bare vite generellt hva jeg kan vente meg..

klar til kamp om nødvendig

Alenemor20

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart du vil ha fri samme helg som venninnen din. Ganske patetisk av han og ikke samarbeide med deg.

På mekling får dere pratet med en tredjepart til stede så kan være han ikke er så vanskelig da :-)

Må jo være flaut for han med den grunnen han har kommet med. Mulighetene for at han har funnet opp en annen grunn er jo til stede så du får være forberedt på det

Stå på du:-)

Skrevet

Skjønner deg godt, og i raliteten er det dere begge som skal bestemme samvæsrtidspunkt.

Dere må bli enige, og siden du vil ha barnefri når din venninne har det så må han jenke seg. Var jo ingen gode grunner han hadde heller.

Gjorde det samme som deg den gang og ønsket samværshelg samtidig som min venninne hadde. Det gir økt mulighet til å være sosial, finne på ting både MED og UTEN barn. Det er jo ett poeng da :)

Når dere begge har barn kan dere gjøre ting sammen, planlegge helgeturer etc.. Bruk det som argument i steden for fest og fyll, selv om en samværshelg ikke bare dreier seg om fest og moro..... hehe.

Skrevet

tusen takk for støtte;) var liksom ikke helt sikker på om jeg kanskje er litt urimelig jeg og, når det gjelder å ha fri samtidig med veninnen min..

takk!

Skrevet

Nei,du er slett ikke urimelig! Det er det han som er. Bare stå på ditt du!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...