Gå til innhold

Ang anonyme her inne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke noe galt i det egenlig,men jeg lurer på hvorfor så utrolig mange er anonyme er.. og dere spørr jo etter helt normale ting, som man ikke akkurat trenger anonymitet for.. bare lurer jeg altså.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror at noen kanskje ikke er komfortable med å vise nick på noen temaer... Kanskje hvis de syns det blir litt for privat,eller at de kjenner noen som er her og så vil de ikke at de skal vite om noen ting.. Ikke vet jeg,men jeg har selv vært anonym,ikke på 2.tri(tror jeg..),men på noen av de andre forumene..

Skrevet

ja det skjønner jeg, selv om jeg faktisk aldri har brukt anonym knappen. Men det er jo flere her inne som spørr etter om vi vil være med å gjette kjønn for eksempel.. hva er så "flaut" med det??

Skrevet

Helt enig med deg Duracellgirl...

Jeg har ikke brukt anonymknappen. Ikke det jeg vet ihvertfall..

Uansett kan man registrere seg med nytt nick dersom det skal være så flaut å vise sitt virkelige nick.

Jeg synes også at det er vanskelig å skille dere "anonyme". Hvis en anonym har et spm jeg svarer på, kan det hende en annen anonym svarer tilbake. Forvirrende dette her synes jeg...

Skrevet

Synes det er helt greit at det er en anonym-knapp, fordi det er noen tilfeller hvor det kan vaere greit aa vaere anonym. (Tror det har vaert en eneste gang tidligere jeg har brukt den paa 2. tri, men vurderte det faktisk i gaar kveld da jeg spurte om hemoroidder. Fant ut at det ikke var saa flaut likevel, fordi andre sliter med det og.) Synes man boer bruke den knappen med maate--kun bruke den til skjeldent bruk og ikke naar det er vanlige spoersmaal/kommentarer.

Skrevet

Det er jo ikke saa lett for oss uten norsk tastatur aa vaere anonym da - for man kan jo se paa skrivingen at det er noen utenlands..... men men det er jo flere av oss uansett....hihi

Skrevet

hehe... jeg tenker ikke over skrivingen ihvertfall.. og ikke vet jeg hvem som skriver fra utlandet heller så.. hehe.

men poenget er at det e jo greit nok å bruke knappen i ny og ne når du synes ting blir flaut, eller at du kjenner flere personlig her inne og ikke vil de skal vite intime ting om deg,men herregud... gjette kjønn?? Lure på om noen har magebilder?? Om man kan spise det eller det??

Nei måtehold med knappen synes jeg bare.

Skrevet

Uansett så trenger jo ikke nicket ditt å ha noe med ditt egentlige navn å gjøre da, det er ikke akkurat sånn at man blir sporet opp..Det ligger jo ikke noe tlf nr eller mail adresse på din egen side...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...