conney skal ha nr 2:) Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 så arti..jeg har en del dager jeg da,..hihi er bare i uke 16..
Gjest Skrevet 16. mars 2007 #6 Skrevet 16. mars 2007 lønner seg å være sjelden innom bim, 111 dager nå
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 16. mars 2007 #7 Skrevet 16. mars 2007 88 dager har jeg igjen, hopper over til 3 tri på mandag
Mammatiltoskatter* spire 2016 Skrevet 16. mars 2007 #10 Skrevet 16. mars 2007 89 dager igjen...synes fremdeles det ser ut som et høyt antall dager men om man gjør det til mnd så er det plutselig ikke så mye likevel:S =)
På'n igjen:)!! Skrevet 16. mars 2007 #16 Skrevet 16. mars 2007 90 dager her også!! Synes bare det er et par dager siden jeg hadde 100!!! Går fort!
*RutIetutt* Skrevet 16. mars 2007 #17 Skrevet 16. mars 2007 132 dager igjen - syns det går så fort denne gangen jeg:o)
ღFiskenogPrinsessa2007ღ Skrevet 16. mars 2007 #21 Skrevet 16. mars 2007 hei igjen!! FIkk svar fra lånekassen. Jeg spurte om man fikk noe søtte om de resterende månedene, og om man måtte begynne på skolen igjen etter et års permisjon (om man eventuelt kunne bytte skole). og dette fikk jeg til svar Hei. Får du barn mens du er i utdanning, kan du få fødselsstipend. For å ha rett til fødselsstipend for neste semester, må du enten være i utdanning eller ha permisjon fra en utdanning. Du bør derfor søke om opptak for neste semester selv om du har tenkt å ta en pause fra utdanningen for å være hjemme med barnet. Når du har fått opptaket, kan du søke permisjon fra utdanningen, dette pleier ikke være noe problem. Fødselsstipendet tilsvarer det du maksimalt kan få i stipend og lån i de aktuelle ukene. Det du kan få ekstra fordi du har barn å forsørge (forsørgerstipend), er også inkludert. Forskjellen fra vanlig støtte, er at du i perioden med fødselsstipend får hele summen utbetalt som stipend og ingenting som lån. Det kan tildeles fødselsstipend fra tre uker før fødsel og 39 uker etter fødsel. Perioden etter dette og frem til du igjen starter opp som student tildeles det ikke noen støtte. Det er ikke noe krav fra Lånekassen om at du må starte opp i ny utdanning, eller den samme utdanningen etter fødselsstipendperioden. Med Vennlig Hilsen
ღFiskenogPrinsessa2007ღ Skrevet 16. mars 2007 #22 Skrevet 16. mars 2007 oisann, det innlegget kom på feil plass=)
Bubbbles=) Skrevet 16. mars 2007 #23 Skrevet 16. mars 2007 93 dager... SHIT!!!!! Bare én uke igjen av 2.trimester... STRESS!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå