Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bruker dere mot tette babyneser? Morsmelk, saltvann, nesedråper? Lager dere evt saltvann selv eller får man kjøpt det på apoteket? Og hva bruker dere til å drype det inn i nesen med? Ble mange spørsmål dette her....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har akkurat for første gang fått litt tett nese nå..:) drypte litt mm rett fra "kartongen" men det ble jo my søl og latter da...så forsøkte med en teskje og det gikk veldig bra.

Ellers kan jeg si at det hjelper ikke like godt på voksne neser. Pappa fikk seg nemlig en liten sprut han og men ble ikke frisk av det! :)

Skrevet

Jeg har god erfaring med saltvannsdråper kjøpt på apoteket. Sånne engangspipetter (tror det er det det heter??). Da kan du bare sprøyte direkte inn i nesen på babyen.

Skrevet

Vår lille frøken fikk tett nese for et par dager siden og vi bruker morsmelk som fungerer suverent! Har slitt litt med å få det inn i det bitte lille neseboret. Har prøvd å sprute inn rett fra puppen, teskje og sugerør. Det endte med en del søl, og jenta vår fikk det i øyet - noe som ikke var populært!

Derfor kjøpte (eller vi slapp å betale for det faktisk) en liten 5ml. sprøyte på apoteket. Den er veldig fin til å få passe mendge morsmelk inni nesa :o)

Lykke til!

Skrevet

jeg har en nå med veldig tett nese, og her er det saltvannsdråper som hjelper. Kjøpes på apotek og er enkle å bruke. Bare å sprute rett i nesen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...