Gjest Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 Er det noen som vet hva den -5/+5 spaken under dette setet gjør? Datteren vår veier sikkert 8 kg, og jeg kom plutselig på denne spaken nå.... forhåpentligvis bedre sent enn aldri...! Men jeg kan liksom ikke se noen endring på setet etter at jeg vippet den over. Litt nysgjerrig bare!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 Ja si det, har samme sete selv og ble litt nysgjerrig.. Jeg prøvde å lete på maxi cosi's hjemmeside, men kunne ikke finne noe om det. Må vel kanskje spørre om det neste gang jeg er hos forhandler om ingen her inne vet det:)
Canasta30 - 1 ♀ & 1 ♂ Skrevet 16. mars 2007 #3 Skrevet 16. mars 2007 Har ikke den noe med vinkelen på sittestillingen å gjøre, mon tro?
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2007 #4 Skrevet 16. mars 2007 Spaken gjør at rumpa ti babyen synker litt lenger ned. Har sikekrt med sittestilling og sikkerhet å gjøre!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 16. mars 2007 #5 Skrevet 16. mars 2007 Uansett fulgte det vel med en bruksanvisning, som dette helt sikkert er nevnt i?
Gjest Skrevet 16. mars 2007 #6 Skrevet 16. mars 2007 Det stod i bruksanvisningen at det er en sittevinkel-regulator. Men ikke noe mer enn det. Kunne ikke se at vinklen endret seg da jeg slo over hendelen. Men nå har jeg undersøkt setet mitt litt nærmere og fant noe under puten i setet. Så nå skjønner jeg litt mer... vinklen endres nok ikke før barnets tyngde kommer oppi setet. Men takk for innspill!
Me myself and I Skrevet 16. mars 2007 #7 Skrevet 16. mars 2007 Om du tar av trekket på stolen kan du se at der ungen skal ha rumpen sin endrer seg.. Går ikke ann å se det med trekket på!! men blir litt bedre plass nå man drar i den spaken!! Jeg merket det når jeg måtte vaske trekket! hehe før det lurte jeg også på hva det var
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå