Gå til innhold

Nå tror jeg fødselen er i gang! 9 dager over termin!


LinnZ!

Anbefalte innlegg

Vært våken siden kl 04, med uregelmessige rier, de kommer og går. Kjenner at magen blir knallhard, og rensel nedover korsrygg og lår. Tar det bare med ro, regner med kroppen varsler når det er på tide å dra til sykehuset..Endelig er jeg igang!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 5 dg på overtid og tror og at noe er på gang her..... ENDELIG!!

 

Lykke til ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy....

 

Jeg er 14 dager på overtid i dag og skal til kontroll på sykehuset nå......Har hatt maserier/ kynnere i hele natt med 30 min mellom rom.

Kommer til å forlange at de evt setter meg i gang i dag hvis det er falsk alarm.......Er sliten nå......

 

Lykke til jenter.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende! Godt å se at ting begynner å skje hos de som går over. Jeg er selv 8 dager over og har nesten gitt opp håpet om at noe skal skje... Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å se at det skjer noe her inne nå. heldige er dere!! trodde jeg hadde en liten begynnelse i går med blodslim, murringer og kraftige kynnere, men neida!! hun i magen min bare erter meg!! hehe!! :)

håper jeg ikke må gå så mye mer over terminen.

lykke til!! håper dere føder snart!! ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en laang dag er jeg fremdeles hjemme, det blir liksom ikke noe system på riene. Drar vel på sykehuset i kveld bare for å sjekke, tør ikke legge meg hjemme i natt før jeg vet at alt er iorden. Svært så langdrygt dette skulle være da....:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødselen er nok igang skal du se, så når du kommer på sykehust er det sikkert ikke lenge til h*n kommer ut til deg(",)

Kjempe masse lykke til da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vil jeg fortelle: Vi dro på sykehuset kl 22, denne kvelden 16 mars, og der ble jeg kontrollert vaginalt, da kjente jordmora intet hode, men en stor rumpe!:) Så da ble det bestemt haste -keisersnitt, grunnen til at det hastet slik var at han lå med begge beina som en frosk og sperret hele åpningen, på dette tidspunkt var det 1-2 min. mellom riene. Så jeg var fornøyd da gutten ble løftet ut av mammas mage kl 01.20 den 17 mars. En liten skjønn prins med masse mørkt hår på hodet,3590 gram og 50 cm. En supersnill unge, kom hjem i går, sover og spiser, og jeg har masse melk! Liver er herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...