Anonym bruker Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 syns ikke det. den vokste kjempe fort i uke 14 og 15. men nå syns jeg den har stoppet? er det noe galt da?
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 nei det er helt vanlig....den vokser nok uten at du merker det...bare ikke like mye
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 16. mars 2007 #4 Skrevet 16. mars 2007 min mage har ikke vokst noe spesielt siden uke 12...men der er liv =)
FrøkenKnallkul Skrevet 16. mars 2007 #5 Skrevet 16. mars 2007 Sånn har jeg også det! Magen min vokste kjempemye fra uke 15 til uke 17. Fra uke 17 og frem til nå (22+1), har den ikke vokst så mye. Jeg kjenner at det har skjedd "noe" innvendig, magen er blitt hardere på en måte, men det synes ikke så mye fra utsiden. Heldigvis begynte jeg å kjenne liv for et par uker siden, kjenner små bevegelser nesten hver dag nå. Hadde det ikke vært for det hadde jeg blitt kjempebekymret! Men ettersom jeg har forstått så vokser magen i rykk og napp gjennom svangerskapet. Jeg vet ikke hvor dette skulle ha endt dersom min mage skulle ha vokst like mye annen hver uke, som det den gjorde mellom uke 15 og 17. Da hadde jeg blitt diiiiiger!
Gjest Skrevet 16. mars 2007 #6 Skrevet 16. mars 2007 Min vokser jevnt og trutt den:) Tok første bildet i uke 14,og nå i uke 18 ser jeg masse forskjell:) Den som påstår at jeg ikke ser gravid ut nå lyver.. hehe.. Regner med at jeg snart stagnerer litt.. Har ikke typisk gravidmage,bare en større,hardere bolledeig eller hva jeg skal kalle d.. hehe..
FrøkenKnallkul Skrevet 16. mars 2007 #7 Skrevet 16. mars 2007 Jeg har nå lagt til noen magebilder på min side, klikk på nikket mitt hvis du ønsker å se! (Håper det fungerer, er ikke helt sikker på det...). Ut fra bildene kan du se at min mage også har stagnert noe de siste ukene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå