Gå til innhold

Ekkelt spoersmaal ang. hemoroidder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et par ganger naa har det vaert bittelitt blod paa toalettpapiret naar jeg toerker meg, og for en stund siden var det en periode hvor det var litt blod bak i trusen. Heldigvis kommer det ikke fra skjeden, saa det har ikke noe med babyen aa gjoere. (Men man faar sannelig litt panikk naar noe saant skjer, gitt...foer man finner ut hvor det kommer fra.)

Har ikke noe smerter eller kloeing, og ellers ingenting som kan tyde paa hemoroidder, tror jeg...har ikke kjent noe i allefall. Men hvor kommer blodet fra? Er dette et symptom paa hemoroidder? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja hemorider kan blø....du får kjøpr salve på apoteket =) men da har du nok innvendig hemorider....men det bruker å merkes....kan jo bare være at du er litt sår...man blør fortere når man er gravid....kan jo hende du har vært litt hard i magen?

Skrevet

Jeg har desverre fått utvendige hemorider, og enkelte ganger (heldigvis ikke ofte)...kan disse begynne å blø når de fylles med blod og spekker....av og til som du beskrev, og av og til mye verre....! Dette er jo ikke farlig, kun ekkelt og kan være vondt. Men kjøp krem, mange synes dette hjelper...tror det er litt inviduelt....

Lykke til =)

Skrevet

Jeg har vært plaget med hard mage, og har blødd en del når jeg har vært på do. Kjenner ikke noe ubehag ellers, så jeg har bare gått ut i fra at det har blitt et lite sår eller en rift. Nå har jeg blitt bedre i magen, og har også sluttet å blø, så jeg antar at det ikke er hemoroider..

Skrevet

Har hatt akkurat det samme problemet som Hi her. Men det gikk over det! Fikk også høre at det kunne være hemoroidder, men har også vært veldig "hard" i magen, så kan nok tenkes det bare var et sår... Det er fælt så mye ekkelt vi må gå igjennom som gravide kvinner! Skulle tro det var nok med fødselen da:-P

Skrevet

Takk for svar alle sammen. Da er det kanskje haap om at det ikke er hemoroidder...ennaa i allefall. Har vaert ganske "hard" i magen i det siste, og det er jo sant at vi gravide bloer fort. Usj. Da er det bare aa spise svisker, gitt...her gaar det ned en pose i uken for tiden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...