Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Hei Har et problem når det kommer til hvordan jeg skal arrangere barnedåpen til gutten vår: Min mor og far (barnets bestemor og bestefar) er skilt og er ikke akkurat på talefot. Hver gang de treffes, så blir min mor trist og lei seg, for min far klarer alltid å si noe fælt til henne eller på en eller annen måte "tråkke" på henne. Hun klarer derfor ikke å omgås verken min far eller hans foreldre (barnets oldeforeldre), Hvordan skal jeg da klare å arrangere en barnedåp uten å såre noen? Jeg trenger sårt noen forslag.... Hilsen En som kvir seg til hele barnedåpen....
sarp m/ Niklas og Marius. Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 Si klart fra til dem at om de ikke klarer å oppføre seg så får de la være å komme. Er jo der for å feire barnebarn og oldebarn ikke å krangle..
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2007 #3 Skrevet 16. mars 2007 Skjønner hvordan du har det. Har det akkurat på samme måte selv! Vi skal droppe både dåp og navnefest vi, orker ikke tanken på hvordan det kan bli. Uansett- lykke til
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 16. mars 2007 #4 Skrevet 16. mars 2007 Enten dropper dere hele dåpsfeiringen etter kirken, eller så gir du bare beskjed om at de får oppføre seg voksent begge to eller bare la være å komme. Hvis det er din far som alltid begynner, får du bare si til han at du forventer at han klarer å være voksen nok til ikke å ødlegge en feiring som er for barnebarnet hans. Lykke til=))
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2007 #5 Skrevet 17. mars 2007 vi droppet hele feiringa etter navnfeste... Dvs vi gikk ut og spiste m svigermor og mannen som var kommet ca 90mil for navnfestet.... resten visste ikke noe, og vil aldri få rede på d...
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2007 #6 Skrevet 17. mars 2007 Sånn hadde jeg det også, gruet meg veldig.. jeg bestemte meg til slutt å invitere alle, sa klart i fra om at jeg mente at de burde kunne oppføre seg de få timene den dåpen dreide seg om.... Gikk kjempe fint.. Men det var mye tårer i forkant
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 19. mars 2007 #7 Skrevet 19. mars 2007 Hm, vesst du trur at dem ikkje blir å oppføre seg uannsett va du sier, så kan du jo be en av "partene" till middag, og den andre "parten" til kaffe. Også hvis noen er fornærmet over at de ikkje er bedt i middag/kaffe.. Så kan du sei at d va ikkje slik du ønska d, men at pga av den problemstilling som dem hadde laga til deg, så måtte du ta et valg. (kanskje mor til middag... oldeforeldrer, og far til kaffe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå