Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 jeg hadde besøk av en.. velger å kalle hun en bekjent. som også er gravid, men litt kortere på vei enn meg.. når hun var her spurte hun hvor mye jeg hadde gått opp i vekt. og jeg var erlig å svarte 8kg(er 6mndr på vei). jeg sa jeg syns dette var litt mye. men hun sa: men du har jo ikke lagt på deg noen andre steder enn magen da, så det er jo ikke noe å tenke på. og det er jo sant, jeg har bare en kjempe klump på magen og har også fått gigantiske pupper:) man kan liksom ikke se bakfra at jeg er gravid. men så pratet jeg med en vennine som hadde snakket med hun som var på besøk hos meg.. og det første hun hadde sagt til hun var: vet du hvor mye hun har lagt på seg eller??? 8KG!!!!!!!! også la hun ut om hvor mye dette var. blir så sint/ lei meg.. hun var liksom så hyggelig mot meg men så gikk hun bak ryggen min å sa helt andre ting. skjønner ikke hva vondt jeg har gjort hun! hvorfor må folk være sånn. jeg syns ikke 8kg var så ekstremt at det var noe å skrike ut for! men men.. velger å være anonym for jeg vet at hun også er inne på barnimagen.. måtte bare få det ut
#mamsen m/ 2 skjønne smurfer# Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 barnslig opplegg!! akkurat som å høre fjortiser holde på det der... vil tro vi som er her inne på disse sidene er såpass voksne at vi ikke holder på med slik dobbel-prating... hu venninna di virker jo litt uekte og falsk. ødelegger bare for seg selv ved å baksnakke slik.... ja det var nå min mening:) blir bare så engasjert i sånne type saker. baksnakking, dobbeltspill og negative mannesker er det VÆRSTE JEG VET......for man vet jo aldri hvor man har dem.... hvis hun leser dette innlegget, vil hun nok kjenne seg igjen i det, og skjønne at det er du som har skrivd det.. tror du ikke??... jeg er forøvrik 16+3, og har gått opp 6kg:o)
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 takk for hyggelig svar:) godt å høre at det ikke er meg det er noe galt meg! jo hun vil nok skjønne det tenker jeg.. men da får hun kanskje tenkt seg litt om, så kanskje jeg slipper at hun gjør sånn igjen. men jeg skjønner liksom ikke hva som gleder hun sånn med å si vonde ting om meg. hvor mye jeg har gått opp er jo liksom ikke noe jeg kan noe for. jeg føler ikke at jeg spiser noe unormalt mye heller. og legen min sier at jeg ikke skal bekymre meg for vekten..men men.. kanskje hun bare har noe imot meg da. bare irriterende at hun er så koselig ovenfor meg og en helt annen bak ryggen min
frodig Skrevet 15. mars 2007 #4 Skrevet 15. mars 2007 Ja... Jenter kan være noen skikkelige råtasser!! Du kan ikke bry deg om hva en slik simpel, falsk jente sier. Virker på meg som om hennes motiv er å "sanke poeng" hos alle og enhver. Hun snakker alle etter kjeften, og tenker at hun vil vinne på det. Hun minner meg om disse intrigemakerinnene vi hadde rundt oss på barneskolen..... Det at hun kritiserte din vekt, og gjorde det til et tema, trenger ikke bety at hun faktisk mener at 8kg er mye. Kan hende hun bare trengte noe å slenge dritt om. Slike intrigemakere har ofte dårlig selvbilde, og bruker derfor andre for å sette seg selv i et bedre lys. Stakkars jente...Eller hva?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #5 Skrevet 15. mars 2007 ja det er jeg helt enig i.. takk for støttende ord
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #6 Skrevet 15. mars 2007 dumme damen:( *trøste* 8 kg er ikke mye, jeg er i uke 25 og har lagt på meg tolv kilo og føler meg fortsatt slank sånn ellers på kroppen:) at hun gikk å snakka om deg til andre var skikkelig stygt, jeg hadde kommet til å spørre henne rett ut hvorfor i all verden hun følte behov for å snakke om meg til andre, kanskje hun hadde tenkt seg om da før hun gjorde noe sånt igjen.
VinterSol+2 Skrevet 16. mars 2007 #7 Skrevet 16. mars 2007 for en merkelig, frekk ting å gjøre! I det hele tatt å fortelle videre hvor mye du har gått opp er jo direkte ufint! Og 8kg er da faktisk ikke så mye. folk er forskjellige, det er babyen i magen også. noen legger på seg tidlig, andre legger på seg sent i svangerskapet. jeg har feks selv gått opp veldig lite til nå, men nå kjenner jeg det på kroppen at jeg blir tyngre for hver dag som går. Det overrasker meg, for jeg hadde forventet å ha en tidligere vekstkurve. (er i uke 26 nå) Nei, ikke bry deg du. og glem vekta. bare spis sunt og normalt og beveg deg litt hver dag, og nyt kroppen din og alt det den får til!! argh. merker jeg blir småirritert over sånne folk altså..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå