Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måka har startet hylekonsert på ordentlig disse nettene...

Og i halvørske har phantomet gitt seg ende over, og ammet ham...

Vel, i kveld begynte han igjen...det blir stadig tidligere oppstart..

Helt utrøstelig ligger han i sengen, smokk vil han ikke ha, dyne vil han ikke ha...trøst vil han ikke ha... Tilslutt løftet jeg ham opp,og han gråter hjerteskjærende. Søker pupp, men den er ikke fremme...skriker seg ildrød.. Plutselig blir han stille...For han ser ut døren, og i åpningen står verdens minst intelligente hund...Han stirrer litt, og begynner å pludre... *smiler* Legger ham i sengen igjen. Han ser vantro på meg...begynner å gråte. Etter en stund kommer phantom-mannen inn for å se hva som skjer...Måka hører pappa, og gråten stilner. Når han ser ansiktet til leke-pappaen over sengekanten begynner han å le...

Phantomet forlater åstedet, mannen tar over...Stille! Så går han ut, og da er det visst på den igjen...

Han vil virkelig heller ha fest om nettene, enn å sove som folk..

Partyløve er det han er...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et realt B-menneske..... Partytime!!!! Hvorfor ligge her når jeg kan ha det kult med både mamma, pappa og hund????

Og hvem vet....om jeg bare holder det gående lenge nok så gir de seg sikkert, og da kan måka danse can-can all night long....

Skrevet

Hihihi....noen er rett og slett født som partyløver:-)

Men det kan unektelig se ut som om phantomfruen må få eget rom en periode, og phantommannen ta lille Måka noen netter, til han skjønner at ikke mamman er synonymt med party party:-)

Skrevet

det var måka si det ;o)

skal da vel ikke sove kan du skjønne.det gjør vi b mennesker på dagtid,hehe

Skrevet

akkurat slik har vi det og for tida. Sei i frå viss du finn ei løysing på problemet!! Mor er absolutt ikkje i noko partyhumør om natta. Kanskje me skulle slå brumlen og måka sammen om natta, kunne dei fått feste i lag!! Vel , han er ein liten sjarmør dagen er lang, so mor er ikkje langsint på han, berre litt irritert om natta......

Skrevet

Her harvi også hatt noen netter med "partystemning", veldig festlig....jeg har som deg, ammet og ammet......

Men i natt har hun vært roligere,og i sted så jeg at det var kommet en fin liten hvit tann- så nå håper jeg at vi sover godt igjen.

Festlig med disse nattmenneskene, selskapssyke skapninger:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...