Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går greit å pumpe venstre pupp. Får 70-90 ml ut av den om morningen. Men når det kommer til høyre pupp får jeg bare ut 20ml. Men når jeg ammer får pjokken ut mye mer. Han tar bare en pupp om morningen og er like fornøyd om det er den ene eller den andre. Så det er altså pumpingen som er problemet.

Noen som kan hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes en nesespray som du kan få på resept. Denne tar du noen minutter før pumping. Den hjelper med å få melka til å renne lettere! Brukte den selv i min "pumpeperiode"!!

Skrevet

Legg litt melk rundt kanten på pumpe for å lage mer vakum? gjorde jeg noenganger med suksess hvertfall..Gjør det vondt? for kan jo hende at du selv pumper anderledes på den om du har vondt....Bare en tanke:)

Skrevet

Jeg får det kun til når jeg venter til jeg har spreng, da stråler melken ut skikkelig!

Skrevet

Jeg rekker aldri å få spreng før pjokken skal ha mat.. måtte pumpe i kveld fordi mannen min ikke har gitt flaske før og jeg skal på vin kveld i morgen.. men skal høre med legen ang nesesprey. Skal på 6-ukers kontroll i morgen, så det passer jo perfekt.

Skrevet

heyy! jøss vi fødte på samma dag vi Huldra;) hehe

jeg må bare si at jeg sliter med akuratt samma greia som deg! kjønner ikke hvorfor jeg bare får ut 20 ml på den ene puppen!?

var på 6-ukerskontroll og da fikk jeg resept på sånn nesespray,har ikke prøvd den og pumpa enda men har tatt den før jeg skal amme og da renner puppa som bare det:O haha

Skrevet

Så gøy med felles bursdag på bebisene ;) Det var vel ikke i Bergen også?? Jeg skal helt klart be om den nesesprayen!

Hadde pjokken på 6ukers i dag. Han har vokst 7 cm på 6 uker og gått opp i overkant av ett kg. Så at han får i seg mat er nå sikkert :) Men hadde vært greit å få til pumpingen så mamma får litt fri av og til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...