Gå til innhold

Vogn som passer for mor 1,75 og far 1,80..samt andre kriterier som må fylles..

Anbefalte innlegg

Skrevet

-Vi ønsker oss (antageligvis) en 3-hjuling og kommer til å trille mest på asfalt siden vi bor i Oslo.

-Det er viktig med ganske god plass under vogna.

-Vi vil gjerne ha justerbart håndtak i høyden og muligheten til å vippe håndtaket over slik at vi kan se babyen eller den kan se rundt seg.

Noen som har noen gode tips?

Jeg synes det er så mange merker å velge mellom. Vi hadde bestemt oss for Spirit S3 fra Teutonia..trodde vi, men så er denne vogna litt lav og du kan ikke vippe over håndtaket ELLER gjøre det høyere (bare knekke det).

Hjelp!!! Jeg synes dette er SÅÅÅ vanskelig. Vognen skal også være en Kombi-vogn, så vi slipper å kjøpe til sportsdel eller ny vogn når tulla blir litt større..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes (iallfall ikke som jeg vet) 3hjulinger hvor håndtaket kan vippes over.

Skrevet

Hei,

vi har kjøpt en vogn som ikke er så kjent, den heter i`coo og er kjøpt hos barnevogn huset, rudo helgesen.

Vi er kjempe fornøyd, du får den som 4 hjuling og 3 hjuling. Håndaket kan justeres høyt, det er god plass under vogna, men er dessverre litt "smalt" å få ting under. Det er en kombivogn, har 5 punkts sele og du kan bytte retning, ikke ved å flytte håndtaket da, men du må løfte løs vogna og sette den andre veien, men det er kjempe enkelt å gjøre det. Vi er suuuuper fornøyd med vogna. Veldig gode hjul, vi har 4 hjuling og de har svingbare hjul foran og det anbefaer jeg deg om du velger en 4 hjuling istedefor en 3 hjuling. Legger ved link http://strollersandprams.com/strollers/118/details.html. Lykke til! : )

Skrevet

Å..tullete meg, selvfølgelig kan du ikke vippe over på 3-hjulinger. Ehem..du kan jo ikke trille med to hjul fra deg og et nærmest deg..Tar tilbake den der.

Takk for det andre tipset. Den vogna ser fin ut,da!

Forresten en link til en side med MASSE vogner. Det var flott.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...