fjell og fjord Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Min sover bare 1 time i vogn mens vi triller- alt for lite.. eller det er individualt? prøvde å sette henne ute på veranda i vogna - det virker men ikke alltid... sover til sammen ca.12 timer i alt hva med dere?
fjolla Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 Snuppa mi har alltid sovet ganske lite på dagen. Tidliger sov hun kun korte lurer på ca en halv time. Hun er nå 8 mnd, og siden hun er ganske stpr begynte jeg å legge henne i senga si på dagen istedenfor i vogna. Nå sover hun opp mot halvannen time første duppen, og det er en kraftig forbedring fra det var tidligere. Pleier å trille en tur på ettermiddagen og da sover hun 30-40 minutter. Søvn er jo veldig individuelt, men du kan jo kanskje forsøke å legge henne i senga si på dagtid for å teste. Forresten, siden jenta di er ca 8 mnd, er hun født i juli? Vil bare minne om juliklubben sine egne sider, der er det kjempehyggelig å være, så velkommen hvis du tilhører den )
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 15. mars 2007 #4 Skrevet 15. mars 2007 Min sover ca2 timer på dagen, men ofta mindre også. Følte han var den eneste på 8 mnd som sov lite på dagtid, men den gang ei... Kanskje det er ganske vanlig da...? Til gjengjeld sover han som en stein i 12,5 timer på natta heldigvis. Hvordan sover din på natta?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #5 Skrevet 15. mars 2007 Tror det er individuelt, jeg har en som er nesten ikke våken Han sover 12 timer om natten i strekk, 2 - 3 timer om morgenen, 3 timer om ettermiddagen og gjerne 30 min tidlig kveld før han legger seg, så til sammen ca 18 timer i døgnet. Har ofte på følelsen at jeg gjør ikke annet en å bytte bleie og mate han når han er våken.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #6 Skrevet 15. mars 2007 glemte å si at han blir 8 mnd nå etter helgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå