Gå til innhold

Hvor lenge på dagen sover barna deres ca.8 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sover bare 1 time i vogn mens vi triller- alt for lite..

eller det er individualt?

prøvde å sette henne ute på veranda i vogna - det virker men ikke alltid...

sover til sammen ca.12 timer i alt

hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter

Skrevet

Snuppa mi har alltid sovet ganske lite på dagen. Tidliger sov hun kun korte lurer på ca en halv time. Hun er nå 8 mnd, og siden hun er ganske stpr begynte jeg å legge henne i senga si på dagen istedenfor i vogna. Nå sover hun opp mot halvannen time første duppen, og det er en kraftig forbedring fra det var tidligere. Pleier å trille en tur på ettermiddagen og da sover hun 30-40 minutter. Søvn er jo veldig individuelt, men du kan jo kanskje forsøke å legge henne i senga si på dagtid for å teste. Forresten, siden jenta di er ca 8 mnd, er hun født i juli? Vil bare minne om juliklubben sine egne sider, der er det kjempehyggelig å være, så velkommen hvis du tilhører den :o)

Skrevet

Min sover ca2 timer på dagen, men ofta mindre også. Følte han var den eneste på 8 mnd som sov lite på dagtid, men den gang ei... Kanskje det er ganske vanlig da...?

Til gjengjeld sover han som en stein i 12,5 timer på natta heldigvis.

Hvordan sover din på natta?

Skrevet

Tror det er individuelt, jeg har en som er nesten ikke våken

Han sover 12 timer om natten i strekk, 2 - 3 timer om morgenen, 3 timer om ettermiddagen og gjerne 30 min tidlig kveld før han legger seg, så til sammen ca 18 timer i døgnet.

Har ofte på følelsen at jeg gjør ikke annet en å bytte bleie og mate han når han er våken.

Skrevet

glemte å si at han blir 8 mnd nå etter helgen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...