Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 hva skal jeg gjøre for å få an på tanken til å gifte seg. vi har ei datter
Lykke(lig) Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 Hvorfor vil han ikke gifte seg da? Mange som sier at man forplikter seg så mye med å gifte seg, men de tenker ikke på at å få barn sammen er faktisk en mye større forpliktelse. Det er en dårlig unnskyldning synes iallefall jeg..
Vannmann35 Skrevet 16. mars 2007 #3 Skrevet 16. mars 2007 Hvorfor skulle han ville det når han har alt allerede, både barn, dame og tak over hodet... Hvorfor kjøpe kua når du kan melke den gratis - for å sette det på spissen? Skal du overbevise han om at det er noe poeng må du forklare de økonomiske fordelene med det, samt i forhold til arverett dersom en av dere faller i fra. Hjelper nok å se de praktiske sidene av saken. Menn er ikke alltid så følelsesmessige av seg. Men det skader jo ikke å fortelle ham at det ville betydd mye for deg og at selv om han ikke synes det er viktig å gifte seg - kanskje han vil gjøre det for å glede deg?!
Vipsy Skrevet 16. mars 2007 #4 Skrevet 16. mars 2007 Jeg henger meg på innlegget til Vannmann30. I tillegg kan du prøve å finne ut hvorfor han ikke vil. Det kan jo være så enkelt at han vil gjerne være gift med deg, men at han er "redd" for selve bryllupsDAGEN. Kanskje han f. eks ikke har sansen for kirken, store overdådige fester o.l.
♥Snulder Skrevet 16. mars 2007 #5 Skrevet 16. mars 2007 Det er vel ikke noe stas å gifte seg hvis partneren ikke vil???? Man må jo føle at begge har lyst... ellers blir det helt feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå