Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Ok, alle har hørt om blussende vakre gravide med stor sex-lyst osv... Men her er virkeligheten: 1. Luft i magen. Hele tiden. 2. Opphovna der nede. Ser egentlig ikke hovent ut, men føles sånn, og husker fra forrige svangerskap at det ble bare verre og verre. Har ikke vann i kroppen ellers. Hverken jordmor eller lege har kunnet hjelpe med denne hovenheten, tror ikke de forstår hvor pyton det er. Er det noen andre som har det sånn+ Som evt har råd?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 Stønn! Ingen som svarer. Det ER faktisk bare meg
@nne p@ l@nne Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 Jeg har sett ut som en vaggene gris,hoven både her og der i mine to foregående svangerskap. Kan ikke tenke meg at noe annet skjer nå desverre.
@nne p@ l@nne Skrevet 15. mars 2007 #5 Skrevet 15. mars 2007 Vil bare si til at jeg tror ikke sambo var så helt inponert helt på slutten heller.-) Når jeg krevde sex for å fødselen i gang måtte han bestikkes. He,he han fikk en ipod og jeg kalte han hora mi i lang tid etterpå:-)
☆Lille my* Skrevet 15. mars 2007 #6 Skrevet 15. mars 2007 Jeg er også hoven nedentil:/ ubehagelig å vaske seg :/ men sånn er det vel bare=) Og luft sier du ja=) hehe! Tror til og med typen min har mista lysten nå
eli81*høygravid* Skrevet 15. mars 2007 #7 Skrevet 15. mars 2007 jeg føler meg aldeles ikke strålende vakker og gravid jeg heller nei, og sex er noe av det siste jeg tenker på! Er full av luft, vann og hormoner, så det er i grunnen et under at jeg fortsatt er gift he he
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #8 Skrevet 15. mars 2007 hehe anne på lanne den syntes jeg var dagens:D jeg sliter ikke med noe slikt, føler meg mer attraktiv enn noensinne:)
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #9 Skrevet 15. mars 2007 Takk, felles skjebne ER faktisk en god trøst! Må legge til at min kjære er ute med alle de lekre og morsomme kollegene sine i kveld, og han sto der på badet og lukta så godt og var så usannsynlig kjekk ...og der sto jeg inntulla i mi egen fiselukt i stillongsen... Skal jammen gjøre meg litt flid nå, barbere leggene og ta på litt fine nattklær. ...men sovner vel lenge før han kommer hjem..
@nne p@ l@nne Skrevet 15. mars 2007 #10 Skrevet 15. mars 2007 Ha,ha må jo le litt også da!! Vi får bare huske på at når pappaen står med babyen i armene er han så usannsynelig stolt av oss og babyen at fiselukter, svettelukter og deilige kollegaer er glemt som bare det:-)
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #11 Skrevet 15. mars 2007 hehehe...morsomt å lese at vi er nesteen er i samme båt alle sammen!!)
frodig Skrevet 15. mars 2007 #12 Skrevet 15. mars 2007 Er det ikke på tide at vi tar litt igjen med fisinga da? Jeg er ihvertfall gift med en mester på det området. Det gjør vel ingen verdens ting om vi "smeller" litt tilbake...haha
Lone35 =0) Skrevet 15. mars 2007 #13 Skrevet 15. mars 2007 Det er ikke bedre å se ut som en vandrende pizza i trynet - full av kviser. Ikke plass til en' til. Rompa vokser og ryggen verker.. Joda Anonym, vi sliter alle sammen =0) Men "DET BLIR LIKAR NÅR DET GÅR OVER" =0) Opp med humøret! Klem
Gjest Skrevet 16. mars 2007 #14 Skrevet 16. mars 2007 Jeg føler meg ikke ekkel,men jeg har mer luft i magen,og jeg har ikke særlig lyst på sex... Tror det har litt med at sist vi prøvde så var livmora så langt nede(tror det var den) at det var skikkelig ubehagelig.. Men vi får vel prøve igjen nå som alt har bevegd seg oppover:)
Gjest Skrevet 16. mars 2007 #15 Skrevet 16. mars 2007 Luft ja!!!! Fiser dagen lang jeg;) hehe!! I går skvatt katta til og med. Ho hoppa skyhøyt da jeg slapp en fis gett. hihi;)
VinterSol+2 Skrevet 16. mars 2007 #16 Skrevet 16. mars 2007 hahaha, her fiser vi i vei begge to! men lysta er der, faktisk. selvom alt er litt mer tiltak enn før, kanskje, og ikke alle stillinger fungerer like godt, kondisen er litt dårligere etc.. men kanskje det hjelper at vi er mye fra hverandre (skottland/norge) om dagen?
Gjest Skrevet 16. mars 2007 #17 Skrevet 16. mars 2007 Hoho! Morsom tråd, sånne trenger vi flere av! Du er ikk alene hvertfall, har det helt likt. Jeg føler meg bare eeeeeekkel. Sexlyst ja....hva var det igjen...???
Gjest Skrevet 16. mars 2007 #18 Skrevet 16. mars 2007 Sexlysten var på topp store deler av første svangerskap, men nå....... uæh! Føler meg også hoven der nede, får jo ikke sett noe uten å finne fram speil:) men det føles ikke bra. Etter sex vagger jeg mer enn noensinne, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå