ChaChi Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 hva er best? noen anbefalinger? vurderer en som heter mendela mini elektrisk pumpe, men aner jo ikke noe om den..
tante grusom master of law Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 Jeg har manuell og angrer som en hund på at jeg ikke kjøpte en elektrisk. Måtte pumpe mye mer enn jeg trodde:)
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 Jeg har Medela dobbel elektrisk pumpe (PumpInStyle). Er svært godt fornøyd med den! Brukte manuell pumpe sist, vil ikke anbefale det. Men den er dyr... Pumpen du refererer til er gjerne en rimeligere variant?
ChaChi Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2007 trenger den bare for og pumpe på kvelden, har lite melk da, og tulla er ofte trett og grinete, og gidder ikke jobbe med den puppen. puppenekten hennes er heldigvis begrenset til kveldstid, men merker jeg burde pumpe litt når hun ikke spiser, for melkemengden min synker stadig.. men trenger vel ikke dobbel pumpe til det tror jeg.. men vil jo ikke kjøpe en som ikke funker;)
bobby - nr 2 i juli Skrevet 15. mars 2007 #5 Skrevet 15. mars 2007 Jeg har en elektrisk, Avent, men bruker ofte bare den manuelle delen av pumpa. Kommer nok an på hvor mye du kommer til å pumpe. Jeg pumper bare sånn en gang av og til, og da er det tilstrekkelig med manuell. Vet ikke hvor stor prisforskjell det er på dem, jeg.
ChaChi Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. mars 2007 hahaha:) gubben mente manuell måtte være best.. enn om jeg fikk strøm i meg??!! huff, håper da de er bedre konstruert enn så
kajak&Daniel Skrevet 15. mars 2007 #7 Skrevet 15. mars 2007 Jeg har avent sin manuelle.. Den har funket greit den.. Men nå har ikke jeg pumpet veldig så mye da....
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #8 Skrevet 15. mars 2007 Hvis man skal pumpe mye lønner det seg med elektrisk, men for sporadisk bruk holder det i massevis med den manuelle! =) Jeg angrer ikke et sekund på den manuelle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå