♥Love is in the aiR♥ Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 Ja litt til tider! hihi,men noe godt må vi jo unne oss? Drikker nok litt mye pepsi=(
@nne p@ l@nne Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 Ja!! Ikke i forhold til babyen egentlig for jeg spiser liksom babymat. Men jeg spiser alt for mye, er jo sulten hele tiden. Har kanskje litt dårlig samvittighet i forhold til babyen også når jeg tenker meg litt mere om. Spiser nok litt for mye sukker, og må nok skjerpe meg der.
Lisa81 blittmamma! Skrevet 15. mars 2007 #4 Skrevet 15. mars 2007 Absolutt! Jeg hadde liksom planer om at den dagen jeg ble gravid skulle jeg bare gi kroppen og nurket det den trengte...Kun sunn mat, med masse frukt og grønt og helst det meste økologisk...men, ta idag f.eks, har fortært 2 berlinerboller og en bolle med smågodt, og nettopp en god bit ost,bare fordi jeg "måtte"..Vanskelig å styre gitt! Jeg spiste ikke engang sånn før jeg ble gravid! hehe,godt jeg ikke er alene!
Kummin&Lillesel Skrevet 15. mars 2007 #5 Skrevet 15. mars 2007 hva er det for slags babymat du spiser? Jeg tenker på slike babymatglass Ler litt av tanken på en voksen dame med kul på magen og et glass babymos, liksom :-D Jeg har ikke dårlig samvittighet, men jeg spiser heller ikke mye. Jeg har nesten dårlig samvittighet over at jeg spiser for lite. Men, bare nesten.
@nne p@ l@nne Skrevet 15. mars 2007 #6 Skrevet 15. mars 2007 He, he nei jeg tenkte mere på frukt og grønt. Grovt brød og gulrøtter liksom:-) det som er bra for mageboere Hi,hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå