Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Jeg er livredd jeg ikke skal finne kjole som jeg blir fin i. Har ikke fasong! Jeg er slank og smal midje men problemet er at jeg ikke har bryst, noe som trengs for å få fin fasong i en kjole!!!! Hjelp. Hvilken kjole bør jeg velge?
Vicky 83 Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 Kan ikke gi deg noe tips om hvilke kjole, men jeg er overbevist om at du kommer til å finne en kjempefin kjole siden du sier at du er slank. Bestill time på en brudesalong, og spør de som jobber der om råd. De er vanligvis veldig flinke!!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 E ikkje mykje midje på henne. Men jeg tror slepet gjør at ho får midje http://somaras.no/brudekjoler_side_6.htm
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #4 Skrevet 15. mars 2007 Du trenger ikke ha bryst... - du kan få brudesalongen til å sy inn puter i f.eks. stroppeløse og da vil du kunne fylle opp det du måtte ønske av kjolestoff. Ta deg en tur til en salong. De har helt sikkert en god løsning på dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå