Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 hvordan synes dere den er? er det full liggestilling slik at en baby på 3 mnd+ kan ligge der mens man f eks er på senteret og slikt`? synes de er så stilige og jeg er på utkikk etter en lettere vogn til å ha med på reiser ol(har kombivogn fra før)
lykkeligste Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 Ja! kan ikke få skrytt nok av den:) Full liggestilling ja. dersom det var lite plass i bilen, eller på shopping brukte jeg den med softbagen inni- syntes det var en genial kombinasjon. Spesielt når han bare var et par måneder. Nå er han blitt 7 mnd, så da bruker vi den uten bagen, og han digger det! Vi kjøpte den primært til å ha med på ferie, gleder oss! Men ved lengre turer, og på grusveier er jeg veldig glad for å ha en skikkelig vogn..
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 så flott å høre:) hvor mye koster den og hva koster softbagen? hihi, gleder meg allerede. vet de selger den på steen og strøm(oslo), men andre steder også, fru lyng kanskje?
Muffinsmamma Skrevet 15. mars 2007 #5 Skrevet 15. mars 2007 jeg har en og er kjempefornøyd, men min kan ikke legges helt ned. Tror det fins mange forskjellige modeller. Men den er super.
lykkeligste Skrevet 16. mars 2007 #7 Skrevet 16. mars 2007 Husker ikke hva modellen het, men tror det er den dyreste. Kostet 2500 kr. Softbagen tok vi bare ut av vår teutonia vogn, men her kan nok mange softbager puttes inni! Lykke til med kjøpet- du kommer neppe til å angre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå